Gå til innhold

Har max 3500 kroner å bruke på et Video kamera


Anbefalte innlegg

Vet ikke hvilket marked det finnes når det gjelder slike kameraer. Har aldri selv hatt slik kamera, og alt jeg vet er at jeg skal bruke maks 3500 men det kan gjerne være nærmere 3000kr. Så hva er det beste jeg får for den prisen? Er det best å kjøpe brukt eller nytt? Noen tilbud på gang?

 

Takk for svar.

 

Sjekket litt rundt i prisguiden..

 

Hvordan er disse to? Fortsatt noe som er bedre?

 

https://prisguiden.no/vis_produkt.p...roduct_id=41448

 

https://prisguiden.no/vis_produkt.p...roduct_id=42995

 

Kan igjen si at jeg vil gjerne ha Mikrofon inngang, og et noelunde bra batteri, så de to hadde en av feilene...

Endret av Edmund Blackadder
Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse
Men, dere mener altså at jeg bør kjøpe det kameraet? Eller finnes det bedre alternativer for samme pris som ikke er den canonen?

Jeg er veldig godt fornøyd i hvert fall... Har lagt inn erfaring i Produktguiden, du kan lese hva jeg mener der. Det er et veldig godt kamera, men mitt kamera har ikke mikrofon-inngang i hvert fall, så det bør du antakelig sjekke ut om kameraet du kjøper har. Den innebygde mikrofonen er ikke dårlig, men det er klart at skal du filme konserter el.l. bør du ha noe annet. Det er ikke mye drivstøy å snakke om, så det trenger du ikke tenke på, med mindre du skal forsterke opp lyden i redigeringen...
Lenke til kommentar
Haha merkelig at han som har anmeldt produktet sa at den ikke hadde mic inngang, men i descriptionen så står det jo at den har det.

Det ser ut som det er noen forskjellige utgaver av den, mitt kamera har heller ikke mikrofon-inngang (NV-GS37E, ingen andre ekstra bokstaver).

 

På linken 'Produsentens spesifikasjoner', fra Panasonics japanske side står det at det ikke er mikrofoninngang på europeiske varianter, mens på Panasonics norske side står det at det er. Det er åpenbart noe du bør sjekke ut...

Lenke til kommentar
  • 2 uker senere...

Jeg fant ut at jeg hadde råd til å putte på en 500 lapp hvis det blir en stor forandring og det blir det vel. Skal kjøpe Panasonic NV GS-180 som har 3 CCD sensorer istedenfor 1. Det passer meg bra ettersom jeg er glad i sterke farger.

 

Det er en ting jeg er litt i stuss om . Noen steder på nettet, så heter den PV istedenfor NV. Hva er forskjellen?

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...