Gå til innhold

[løst]Slå av husk meg,OPPDATERT


Anbefalte innlegg

Kan dere ta vekk krysset ved innlogging,er lett å glemme å ta den vekk når du sitter på en public maskin..

Blir så mye enklere..

Di som vil alltid være logget inn trenger bare å sette den en gang...

 

#EDIT oppdatering#

 

QUOTE(Ueland @ 01/05-2007 : 14:21)

På tide å få gjort noe med det ja.Det ser ikke ut som at detet er et særlig stort problem blant folk, og vi tar først å gjør om på innhold om flere/mange brukere ønsker det, når det gjelder denne saken er det ikke mange som har utrykket ønsket om at den burde være deaktivert som standard.

 

(Merk: At noen har ønsket det for type et år siden, betyr ikke at alle mener det nå lengre, men tråden er åpen for diskusjon)

8511501[/snapback]

Endret av taz
Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

Det er vel ikke verdens største problem. Men så er det vel sannsynligvis ikke akkurat verdens vanskeligste ting å forandre heller da. Jeg kan jo se at det kanskje ville være bedre å ha den uavkrysset som standard, slik at folk slipper å få brukerne sine missbrukt på biblioteker og kompiser sine PC-er.

Lenke til kommentar
Det er da bare å benytte den vannen å klikke logg-ut når man er ferdig å benytte forumet, vanlig nettvett det ;)

6728146[/snapback]

 

Var vel det MS tenkte og når dem lagde div. programvare :D

 

Men seriøst ingen fra hw som gidder å svare/gjøre noe med det?

Endret av taz
Lenke til kommentar
Det har vært svart på akkurat dette nå nylig. Ueland skrev et svar et eller annet sted, husker ikke hvor,men søker du på innleggene hans i denne kategorien så finner du nok hva han har svart i denne saken :)

6738853[/snapback]

 

Han svarte ikke på akkurat dette,han svarte på det det med at du kunne bare være innloget med 1 maskin eller noe i den duren..

 

Grunnen til at jeg vil ha det krysset vekk er at jeg iløpet av en dag når jeg er i nordsjøen gjerne logger meg inn opptil 10 ganger på forskjellige maskiner ombord..

Har mye dødtid i min jobb..

Lenke til kommentar
Den threaden som blir linket til av TSP opptar akkurat samme probleme som du forteller her, bare at den har en forslag til en løsning på problemet.

6745109[/snapback]

 

Spørsmålet her er jo om det går ann å ikke ha Husk meg funksjonene avkrysset som standard? Må jo være mulig å få svar på det, Ja eller Nei, og kanskje en begrunnelse på hvorfor.

Lenke til kommentar
Hva er poenget med "Tilbakemeldinger om forumet" vist ingen fra forumet gidder å svare?

Ser at di fleste spørsmål forsatt står ubesvart fra HW sin side...

Trodde ferietiden var over nå..

6749939[/snapback]

Det har intet med at man ikke gidder å svare, ting skal gå igjennom forskjellige ledd og drift og ueland og andre har MYE å gjøre så smør dere med tålmodighet ok?
Lenke til kommentar
Det har intet med at man ikke gidder å svare, ting skal gå igjennom forskjellige ledd og drift og ueland og andre har MYE å gjøre så smør dere med tålmodighet ok?

 

Var da volsomt det da... :ermm:

Er jo bare å skrive "vi ser på saken"

Er det for mye forlangt?

Lenke til kommentar
Gjest
Dette emnet er stengt for flere svar.
×
×
  • Opprett ny...