Gå til innhold

K610i og Z530i


Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

Hei. Takk for tilbakemelding.

 

Jeg har en Z530i allerede, og ville bare vite om det var stor forskjell på skjermen på den og på K610i. Synes 530 har utrolig dårlig skjerm og kamera, og husker at K700 hadde mye bedre skjerm. Men har lest at skjermen til K610 er blass og ikke så bra som de andre SE tlf.

 

Er det noen som har noen erfaringer med dette? Vil skjermen være så mye dårligere enn andre modeller at dette er noe man kommer til å ergre seg over ved et eventuelt kjøp?

Lenke til kommentar
Hei. Takk for tilbakemelding.

 

Jeg har en Z530i allerede, og ville bare vite om det var stor forskjell på skjermen på den og på K610i. Synes 530 har utrolig dårlig skjerm og kamera, og husker at K700 hadde mye bedre skjerm. Men har lest at skjermen til K610 er blass og ikke så bra som de andre SE tlf.

 

Er det noen som har noen erfaringer med dette? Vil skjermen være så mye dårligere enn andre modeller at dette er noe man kommer til å ergre seg over ved et eventuelt kjøp?

6730119[/snapback]

Det tviler jeg sterkt på, hvis du har en elkjøp butikk i nærheten så kan du sikkert prøve telefonen der...

Lenke til kommentar

Skjermen på Z530i er rimelig dårlig til dagens mobiler å være. Gidder ikke å gå inn å forklare forskjellene på de ulike skjermtypene nå K610i har en helt annen skjermtype og et helt annet detaljnivå som gjør at det oppfattes som to helt forskjellige verdener. Personlig så ville jeg ikke ha hatt Z530i bare pga. av skjermen...

Lenke til kommentar
Skjermen på Z530i er rimelig dårlig til dagens mobiler å være. Gidder ikke å gå inn å forklare forskjellene på de ulike skjermtypene nå K610i har en helt annen skjermtype og et helt annet detaljnivå som gjør at det oppfattes som to helt forskjellige verdener. Personlig så ville jeg ikke ha hatt Z530i bare pga. av skjermen...

6732743[/snapback]

Stemmer

Lenke til kommentar

Ok, så kort sagt, ved å kjøpe meg en k610i, så får jeg en veeldig mye bedre skjerm? Jeg har jo en z530i og er vant til skjermen der, så alt som er bedre vil jo komme som en positiv overraskelse. Da spørs det om det ikke blir en 610i, selv om jeg også har sett litt på samsung E900, men føler at SE har mer å by på når det gjelder menysystem og funksjoner.

 

:w00t:

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...