Gå til innhold

Jobb? Alder? Lønn? Utdanning? V.2


Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse
  • 2 uker senere...

Hva du jobber som: Rov Supervisor (På norsk: Skiftleder for fjernstyrt miniubåt)
Hvor gammel du er: 30
Hva du tjener du i årslønn: 700.000 + tillegg for nattarbeid/ helligdagsarbeid og overtid (Pleier å ende opp mellom 900.000 og 1 mill)
Hvor mye betaler du i skatt? 270.000 - 300.000 i året.
Utdanning: Elektriker Gr. L

Goder: 2 uker på jobb - 4 uker hjemme

Lenke til kommentar
  • 2 uker senere...

Hva du jobber som: Selger.
Hvor gammel du er: 32
Hva du tjener du i årslønn: ca.650.000 + bonuser... Ca 800.000 totalt, fri bil og telefon kommer i tillegg.
Hvor mye betaler du i skatt: Tabell

Goder: Flexi tid...jobber og tar fri som jeg selv vil. Ingen fast klokkeslett på jobb.

Lenke til kommentar

Hva du jobber som: Selger.

Hvor gammel du er: 32

Hva du tjener du i årslønn: ca.650.000 + bonuser... Ca 800.000 totalt, fri bil og telefon kommer i tillegg.

Hvor mye betaler du i skatt: Tabell

 

Goder: Flexi tid...jobber og tar fri som jeg selv vil. Ingen fast klokkeslett på jobb.

 

Hva er det du selger?

Lenke til kommentar

 

Hva du jobber som: Selger.

Hvor gammel du er: 32

Hva du tjener du i årslønn: ca.650.000 + bonuser... Ca 800.000 totalt, fri bil og telefon kommer i tillegg.

Hvor mye betaler du i skatt: Tabell

 

Goder: Flexi tid...jobber og tar fri som jeg selv vil. Ingen fast klokkeslett på jobb.

 

Hva er det du selger?

 

Biler. Er i et grossistledd som selger biler til andre forhandlere.

Lenke til kommentar

Hva du jobber som: Distributør
Hvor gammel du er: 22
Hva du tjener du i årslønn: Fra neste måned en månedslønn på 20.000kr+bonus, lønnen øker hele tiden og ved slutten av året vil jeg tjene over 1.000.000 i året, dersom jeg virkelig står på vil det bli mer! (egen firma bil etterhvert til personligbruk også)
Hvor mye betaler du i skatt: Tabell

Arbeidstid: Jeg jobber når jeg vil, hvor jeg vil, hvor mye jeg vil og får betalt fra jeg står opp, legger meg og mens jeg sover :)

Lenke til kommentar

Moderatormelding

Jeg fjernet 9 innlegg som inneholdt diskusjon om nettverkssalg. Det er helt irrelevant i denne tråden. Jeg vil forøvrig minne på at man også skal unngå unødvendig mange siteringer i ett og samme innlegg, slik at det lages siteringspyramider.

 

Kommentering av moderering tas på PM.

Endret av Quote
Lenke til kommentar

Hva du jobber som: Resepsjon MR institutt.
Hvor gammel du er: 20 år.
Hva du tjener du i timen/månedslønn: 25k fast før skatt + 18-25.000,- overtid hver mnd. Ca. 28-35 utbetalt.
Hvor mye betaler du i skatt? Tabell. (13-19k/mnd)
Utdanning: Videregående.

Endret av Hockenheim
Lenke til kommentar

Hva du jobber som: Resepsjon MR institutt.

Hvor gammel du er: 20 år.

Hva du tjener du i timen/månedslønn: 25k fast før skatt + 18-25.000,- overtid hver mnd. Ca. 28-35 utbetalt.

Hvor mye betaler du i skatt? Tabell. (13-19k/mnd)

Utdanning: Videregående.

 

Oi, hvor mye jobber du i snitt? Hørtes ekstremt ut :O

Lenke til kommentar

 

Hva du jobber som: Resepsjon MR institutt.

Hvor gammel du er: 20 år.

Hva du tjener du i timen/månedslønn: 25k fast før skatt + 18-25.000,- overtid hver mnd. Ca. 28-35 utbetalt.

Hvor mye betaler du i skatt? Tabell. (13-19k/mnd)

Utdanning: Videregående.

 

Oi, hvor mye jobber du i snitt? Hørtes ekstremt ut :O

 

37.5t vanlig hver uke + 15 overtidstimer. Helger av og til(lørd og sønd). 100% hele søndag og 50% fra 09-14 på lørd og 100% fra 14-17.

Endret av Hockenheim
Lenke til kommentar
  • 3 uker senere...
Gjest Bruker-239845

Hva du jobber som: Tømrer

Hvor gammel du er: 30 år

Hva du tjener du i timen/månedslønn: 218 kr/t

Hvor mye betaler du i skatt? Altfor mye.

Utdanning: Yrkesskole + fagbrev + allmenn påbygging + bedriftsøkonomi BI --> Starter nå på en bachelor i byggingeniør

Lenke til kommentar

 

 

Hva du jobber som: Finmekaniker (deltid i veksted ved siden av studier)

 

Hvor gammel du er: 19år

 

Hva du tjener du i timen: 107,- timen (6000-9000 brutto mnd, vanligvis)

 

Jobber i verkstedet for et finmekanisk firma i Horten, har 100% fleksibel arbeidstid, som betyr at jeg kan jobbe akuratt når jeg vil. Går inn døra, stempler meg inn og finner noe å gjøre tongue.gif Veldig greit ved siden av inginiørstudiene.

6914462[/snapback]

 

Hihi!

 

Her er en kar som visstnok utdanner seg til ingeniør som ikke vet hvordan man staver det en gang!

Litt enig med deg Rikkely!

 

Faktisk gått nesten 4 år siden jeg skrev i denne tråden smile.gif

Morro å se at man har gått opp ca 102,- timen på 4 år, skulle gjerne fortsatt sånn inv_biggrin.gif

Jeg er nå forlengst ferdig med ingeniørstudiene og har også lært meg å stave INGENIØR (noe man lærer siste året på ingeniørstudiene) wink.gif

 

Hva du jobber som: Systemutvikler

 

Hvor gammel du er: 23 år

 

Hva du tjener du i timen/månedslønn: 33 000,-/mnd + årlig bonus (i snitt 50 000,-/år siste 3 årene)

 

Hvor mye betaler du i skatt? Full skatt fra tabell 7120 (ca 11 0000,-/mnd), noe som gir en god del ekstra i juni wink.gif

 

Utdanning: Bachelor Ingeniør Datateknikk

 

Fortsetter trenden med oppdatering hvert 4. år :)

Hva du jobber som: Systemutvikler

Hvor gammel du er: 27

Hva du tjener du i årslønn: 570.000 grunnlønn + bonus og overtid

Hvor mye betaler du i skatt? Tabell

Utdanning: Bachelor ingeniør datateknikk

Goder: Internett og mobiltelefon. Helseforsikring. Kortere arbeidstid 8 uker på sommeren og i romjula.

Lenke til kommentar

Ha ha bra norpheus :)

 

Oppdaterer min igjen:

Hva du jobber som: Salgsansvarlig nye biler
Hvor gammel du er: 36
Hva du tjener du i årslønn: 500.000,- (i snitt - lønnen varierer da provisjon utgjør ganske mye)
Hvor mye betaler du i skatt? 46% (firmabilbeskatning og trekker litt ekstra for sikkerhets skyld)
Utdanning: Nada etter videregående, fylt på med mange småkurs

Goder: Fri mobiltelefonbruk og gratis ny telefon årlig. Firmabil (switcher internt så man kan prøvekjøre mye forskjellig), kan kjøpe privat bil til meg selv eller familien til innkjøpspris. Gode resultater gir goder som turer til utlandet, tilleggsbonuser eller andre goder.

Endret av Ham 550
Lenke til kommentar

Ha ha bra norpheus :)

 

Oppdaterer min igjen:

Hva du jobber som: Salgsansvarlig nye biler

Hvor gammel du er: 36

Hva du tjener du i årslønn: 500.000,- (i snitt - lønnen varierer da provisjon utgjør ganske mye)

Hvor mye betaler du i skatt? 46% (firmabilbeskatning og trekker litt ekstra for sikkerhets skyld)

Utdanning: Nada etter videregående, fylt på med mange småkurs

Goder: Fri mobiltelefonbruk og gratis ny telefon årlig. Firmabil (switcher internt så man kan prøvekjøre mye forskjellig), kan kjøpe privat bil til meg selv eller familien til innkjøpspris. Gode resultater gir goder som turer til utlandet, tilleggsbonuser eller andre goder.

 

Er ikke dette veldig mye ekstra eller er det firmabil som trekker så enormt?? Hadde samme lønn i fjor ca og betalte rundt halvparten i skatt. Fikk noen kroner igjen også.. Nå har jeg jo lån og slikt på leilighet da, men ikke så alt for mye(rundt 1,5M)

Lenke til kommentar

Firmabilen gir meg et lønnspåslag på ca 117.000,- i året som jeg må skatte ca 3.300,- ekstra pr måned for. I utgangspunktet blir dettte da ca 43% skatt, men som sagt så trekker jeg litt ekstra. Fikk igjen drøyt 40.000 på skatten i år og vil egentlig fortsette å ha det slik :)

 

edit: jeg får igjen på skatten fra barnehageutgifter, kjørelengde til/fra jobb og et boliglån på 1,5 mill i tillegg da.

Endret av Ham 550
  • Liker 1
Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...