Gå til innhold

Innfører mobilforbud på bussene


Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse
Hmm..stiller meg spørrende til hvorfor de har gjort det slik.

Er det ikke like "irriterende" med en person som snakker i mobil, som to stykk som snakker til hverandre ?

6727198[/snapback]

AKKURAT! Folk som har problemer med mobilprat på bussen, liker vel ikke det at de ikke får med seg hele samtalen. Dette er helt latterlig. Hvorfor skal alltid de få som klager få viljen sin?

Lenke til kommentar

Kan jo være en bra ting, selv hater jeg når folk snakker høylytt i telefonen, pga alt bråket som er rundt. Eller at barn sitter å leker med diverse ringelyder. Men igjen, blir feil å nekte folk det. Kan være "krise" som faktisk gjør at en telefon er nødvendig her og der.

 

edit: nå var jo ikke dette helt samme artikkel som jeg leste på vg eller dagbladet i går, og det at det er soner som en ikke skal bruke telefonen i, høres jo behagelig ut.

Endret av zeltex
Lenke til kommentar
Hmm..stiller meg spørrende til hvorfor de har gjort det slik.

Er det ikke like "irriterende" med en person som snakker i mobil, som to stykk som snakker til hverandre ?

6727198[/snapback]

AKKURAT! Folk som har problemer med mobilprat på bussen, liker vel ikke det at de ikke får med seg hele samtalen. Dette er helt latterlig. Hvorfor skal alltid de få som klager få viljen sin?

6727206[/snapback]

Hvorfor klager du på at folk som klager får viljen sin? :tease:

 

Uansett. Hadde vært veldig veldig greit med stillesoner, men da med forbud mot prat og usannsynlig brodcastende hodetelefoner også :)

 

Jeg synes i hvert fall at det er frustrerende å sitte og prøve å lese på toget mens den bak sitter og prater med sidemannen eller i telefonen.

Endret av eiwoh
Lenke til kommentar
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...