Gå til innhold
Spørsmål om bil og motor? Still spørsmål her ×

Live To Ride - Ride To Die (Sterke bilder)


Fribbern

Anbefalte innlegg

ADVARSEL: Sterke bilder av mc ulykker, hvor folk ikke bruker riktig kjøreutstyr.

 

Live To Ride - Ride To Die

 

Mitt inntrykk er at det er mest mopedister her inne.

Hvor mange av dere bruker kjøreutsyr?

 

Dere skryter over mopeder som ruller i 80 og 90 osv. Men har du full beskyttelse når du holder de hastighetene?

En ulykke kan skje velsålett i 45 som i 80. Tenk deg om to ganger før du tar sjanser. Synd at liv skal gå tapt for at man er sløv og ikke bruker riktig utstyr.

 

Kjør forsiktig alle sammen.

 

"IF YOU CHOOSE TO RIDE, REMEMBER: ATGATT- ALL THE GEAR ALL THE TIME"

Endret av Fribbern
Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

Bruker alltid hjelm og hansker. MCjakke bruker jeg relativt ofte, men ikke ofte nok.

MCbukse og støvler er det litt verre med.

Jeg kler meg som regel etter hvor jeg skal kjøre. Skal jeg rett ned i butikken, tar jeg ikke på meg noe annet enn hjelm hansker og MCjakke. Skal jeg kjøre i mer enn 5-6 minutter, kler jeg meg litt bedre.

Jeg vet at jeg bør skjerpe meg, dog gjør jeg det ikke.

 

Kjører for øvrig Lett MC, hvis det skulle ha noe å si?

Lenke til kommentar

Har lite å si at du kjører lett mc. Fartsgrensene i norge er 80, og en lett mc gjør lett 80 km/t.

Del fleste ulykker skjer nær hjemmet, vis det er noen trøst, altså på korte turer.

 

Du kan tenke deg når du var liten, løp alt du orket og tryna. du fikk noen stygge skrubbsår da, og buksen du hadde på ble store hull i. Da løp du kanskje i rundt 15 km/t, tenk deg når du da tryner i 80?

 

Hjemlem kan redde livet ditt, men uten utstryt vil du garantert på stygge arr for livet. Slik du kunne se mange av de på bildene hadde.

 

At det ikke er påbudt med mere enn kun en hjelm i Norge, er for meg uforstålig.

 

Kjør forsiktig, det er ikke kult å være DØ!!

Lenke til kommentar

den siden der ga meg "the crepes" (bokstavelig talt.) jeg ante ikke at man kunne pådra seg så ekstreme skader og ille dødsfall.. dette ga i værtfal meg litt sånn skrekkfølelser for evt. feil som kan skje hvis jeg ikke kler orntli på meg når jeg evt. skal ut å kjøre senere. håper dette er noe folk tar til seg.. grusomt at folk skal dø og skade seg slik..

Lenke til kommentar
  • 3 uker senere...

Spiller ingen rolle om du faller av en scooter eller en Tung MC. Det gjør likevondt å falle av en scooter i 60 km/t som det gør med en Tung MC i 60 km/t

 

Møtte på en i dag på en Suzuki GSX-R 600, han hadde ikke noe beskyttelse, bare hjelm. og utifra kryset gir han flatt jærn, opp på bakhjuet og freser av gårde. Dette var ca kl 16:00 og det var MANGE biler på veien. Faen til idiot. Da forstår man fort hvorfor slike ulykker skjer.

 

Ikke det at jeg har noe i mot det å kjøre på bakhjulet. Synes det er stilig, og jeg prøver meg litt selv også. men det finnes sted og tid for slike ting.

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...