Gå til innhold

hvordan lage trance?


Admiral1

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse
ok, er heeelt n00b innen for musikk, MEN har lyst til å lære...

veldig lyst faktisk, så hvis noen kunne si hva slags programmer og sånt jeg trenger for å lage trance\electric sanger så hadde det vert kjempe fint!

6726705[/snapback]

 

fins en rekke programmer som man kan lage musikk med. Cubase SX 3 og Reason 3 er favortitten og de prg som selger best. finnes sikkert en del demoer man kan laste ned (trial). så kan du kjøpe det prg du liker. vet Fl Studio er litt populært i skandinavia men syns ikke du bør begynne med det

Lenke til kommentar
Seriøst trance er for h#m#a ..... ikke si at du like det det er jo bare dunk dunk for jo ondt i hode for fa## det Sug !!!

 

 

 

æ får løst til å spy når æ høre det :thumbdown:  :thumbdown:  :thumbdown:  :thumbdown:

 

 

L0L

6737897[/snapback]

 

 

 

hyggeli å dele sine meninger jah, skulle tro at man kunne spørre om noe her uten å få slengt diskriminerende meninger i trynet,,,,,, menne

 

Derfor bør du lære deg musikkteori, kjøpe et midikeyboard og lære deg å spille litt.

 

ja, men hadde ikke tenkt å dra den al the way, bare for morroskyld, tror ikke jeg gidder å legge noe cash i det, ennå

Lenke til kommentar
vil bare si at dunk dunk ikke er trance. da har du misforstått hva trance er. Lol ass

6738370[/snapback]

 

Øyh, hva sa jeg om fjortisspråk? :-)

Jeg vet godt hva trace er, men personlig hører jeg aldri frivillig på det. Dunk-dunk er en fin betegnelse på trance, men er selvfølgelig også beskrivende for en rekke andre sjangere som jeg også klarer meg godt uten.

Lenke til kommentar
vil bare si at dunk dunk ikke er trance. da har du misforstått hva trance er. Lol ass

6738370[/snapback]

 

Øyh, hva sa jeg om fjortisspråk? :-)

Jeg vet godt hva trace er, men personlig hører jeg aldri frivillig på det. Dunk-dunk er en fin betegnelse på trance, men er selvfølgelig også beskrivende for en rekke andre sjangere som jeg også klarer meg godt uten.

6738435[/snapback]

øyh, hva med å holde seg til tema?

 

Pro - enkelt å bruke selv om du ikke kan en døyt om musikk

 

Con- er det egentlig så gøy å "lage" andres musikk?

 

ok,, hvis det er sånn vill jeg ikke bruke det

Lenke til kommentar

Dunk Dunk er IKKE trance. grunnen til at mange har det i begynnelsen av sangen kommer av beatmatching. når man mixer live på et diskotek er det greit at begynnelsen av sangen er sånn og kansje slutten av sangen. hvorfor? jo fordi at overføringen\bytte av sang skal gå uten at det merkes så veldig. men dette er Club mix. men mange har tatt til seg det at trance sanger skal være slik men det er det ikke kun clun mixa som egentlig skal være det.

 

holde seg unna Ejay. hvorfor? jo fordi det er fardig lagde loops som man setter sammen. nja da lager du ikke sangen egentlig. så du kan ikke "lage" musikk med ejay.

Lenke til kommentar
vil bare si at dunk dunk ikke er trance. da har du misforstått hva trance er. Lol ass

6738370[/snapback]

 

Øyh, hva sa jeg om fjortisspråk? :-)

Jeg vet godt hva trace er, men personlig hører jeg aldri frivillig på det. Dunk-dunk er en fin betegnelse på trance, men er selvfølgelig også beskrivende for en rekke andre sjangere som jeg også klarer meg godt uten.

6738435[/snapback]

 

hold deg til tema. hvis du mener dunk dunk er trance da er du faen meg uviten om hva trance er.

Lenke til kommentar

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

  Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...