Gå til innhold

Ny Gaming pc


Anbefalte innlegg

Hei. Får komf penger snart, så har tenkt å kjøpe en ny gaming pc. (skal brukes til blant annet filmredigering også, men gaming prioritert.) Vil at den skal kjøre fleste spill glatt. Har sett på 2 fra komplett.no, og tenkte at kanskje jeg også skulle gjøre noen små justeringer på dem;

http://www.komplett.no/k/ci.asp?sku=10169

 

og

 

http://www.komplett.no/k/ci.asp?sku=10123

 

siste er vel bedre. noen tips til hvordan få noen av dem litt billigere men samtidig nesten like bra? uansett. har tenkt til å maks bruke 10k. vil gjerne motta noen helt andre pcer dere har "bygd". fint hvis de hadde vært fra komplett eller noen andre sider som holder til i Oslo. ser også etter råd.

har altså ingenting fra før, så helt ferdigbygd.

 

tusen taKK! :)

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

Jeg anbefaler deg å velge gamer PC'en Gamer i40, pga Intel core 2 duo (conroe), bedre enn amd athlon i mange tester.

 

Her er det jeg ville tatt:

Samsung SpinPoint P120S 250GB SATA2

MSI GeForce 7600GT 256MB GDDR3,

APLUS Case XClio 2, Sidepanel med

MS XP Home SP2 Norsk

Vantec USB2 multikortleser 3.5" sort /

Logitech OEM Optical Wheel Mouse Black

Hiper Strømforsyning ATX 580W Sort, 18dB

Call of Duty 2 PC OEM

Corsair Value S. PC4200 DDR2 2048MB

Asus P5B, P965, Socket-775, ATX,

Samsung DVD-brenner SH-S162L IDE

Intel Core 2 Duo E6400 2.13GHz Socket

Logitech OEM DeLuxe Keyboard Sort

+ alt det som følger med (steelpad 4d, cod2 osv...)

 

Eventuelet bytte skjermkort til Sapphire Radeon X1900XT hvis du vil ha litt mer ytelse, men da må du kaste på en 1000 lapp til.

Eller bytt til E6300 og Sapphire Radeon X1900XT.

 

Håper dette hjelper

Lenke til kommentar
Hei!

 

For eksempel Netshop tilbyr bygging av pc for noe over 300 kr, da vil du kunne velge komponenter fritt, noe som er en fordel.

 

Hilsen,

efikkan.

6726237[/snapback]

Har dem conroe muligheter? kan ikke se det.

6726312[/snapback]

Jeg tenkte på å velge komponentene fritt og legge de i handlevognen sammen med bygging, ikke et pc-bygger-oppsett med noen få valg.
Lenke til kommentar
Hei!

 

For eksempel Netshop tilbyr bygging av pc for noe over 300 kr, da vil du kunne velge komponenter fritt, noe som er en fordel.

 

Hilsen,

efikkan.

6726237[/snapback]

Har dem conroe muligheter? kan ikke se det.

6726312[/snapback]

Jeg tenkte på å velge komponentene fritt og legge de i handlevognen sammen med bygging, ikke et pc-bygger-oppsett med noen få valg.

6726403[/snapback]

Åja, ja det går vel an det også ;)

Endret av Moal
Lenke til kommentar
Hei!

 

For eksempel Netshop tilbyr bygging av pc for noe over 300 kr, da vil du kunne velge komponenter fritt, noe som er en fordel.

 

Hilsen,

efikkan.

6726237[/snapback]

 

Det koster 750,- for montering...Sendte mail til Netshop :)

6760976[/snapback]

OK, så prisen har gått opp? Sist jeg sjekket var det mulig å legge til bygging som en vare i handlevognen, og da kostet den noe over 300 kr.

 

Hilsen,

efikkan.

Lenke til kommentar
Hei!

 

For eksempel Netshop tilbyr bygging av pc for noe over 300 kr, da vil du kunne velge komponenter fritt, noe som er en fordel.

 

Hilsen,

efikkan.

6726237[/snapback]

 

Det koster 750,- for montering...Sendte mail til Netshop :)

6760976[/snapback]

OK, så prisen har gått opp? Sist jeg sjekket var det mulig å legge til bygging som en vare i handlevognen, og da kostet den noe over 300 kr.

 

Hilsen,

efikkan.

6761468[/snapback]

 

Stemmer. Det står at det koster 370,- på nettsiden. Sendte mail og fik beskjed om at det var 750,-

Lenke til kommentar

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

  Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...