Gå til innhold
Trenger du hjelp med internett og nettverk? Still spørsmål her ×

Trenger en støyfri nettverkssvits!


Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse
det er pokker meg ikke enkelt å finne en stille nettverkssvits. Når jeg tenker over det så trur jeg det faktisk ikke finnes en vits om nettverk i det hele tatt.

kan jo prøve å lage en da: to cat5 gikk over veien, så blei den ene påkjørt, da sa den andre: kom igjen pus :hm:

 

Den var ihvertfall stille :fun:

6725104[/snapback]

 

hahahaha, tenkte akkurat det samme selv. :D det skrives forresten nettverksswitch.

Lenke til kommentar
det er pokker meg ikke enkelt å finne en stille nettverkssvits. Når jeg tenker over det så trur jeg det faktisk ikke finnes en vits om nettverk i det hele tatt.

kan jo prøve å lage en da: to cat5 gikk over veien, så blei den ene påkjørt, da sa den andre: kom igjen pus :hm:

 

Den var ihvertfall stille :fun:

6725104[/snapback]

 

He he joda, men det finnes faktisk svitsjer som er veldig stille som denne, men de går fort i stykker, derfor er jeg på utikke etter en svitsj som er stille da den skal være inne på soverommet mitt.

 

Skal sjekke ut ditt forslag sedsberg. :yes:

Lenke til kommentar
har denne selv: https://prisguiden.no/product.php?productId=24211

 

er meget fornøyd :) +  den er vifteløs ;)

6725909[/snapback]

 

 

Har selv to av denne typen, men kjøpte før utseende ble så fancy :p

Den ene døde for noen dager siden, så fikk en ny av den nye fancy typen.

 

Mine står på 24/7 og har gjort det i over 1 år (Den ene døde riktignok).

 

Har også installert ca 6 andre i en bedrift og disse har fungert smertefritt i over 2 år 24/7.

Lenke til kommentar

Jeg har en 8p CNet switch som er "hoved switcen" i huset her.

Har hatt den i 5-6 år, aldri vært noe tull med den, enda den ligger inne på et eget rom sammen med 2 servere, og 2 forsterkere til anlegget.

Å der blir det varmt på sommer'n, enkelte ganger jeg måtte inn dit så begynte jeg å svette.

Så den tåler varme ihvertfall, hehe.

Men før alt ble flytta inn på eget rom så var den på soverommet, og jeg kan ikke huske å ha hørt noe bråk i fra den, enda med 8 porter tilkobla.

Lenke til kommentar

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

  Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...