Gå til innhold
Trenger du hjelp med PCen? Still spørsmål her! ×

Maskinen vil ikke gå inn i Windows.


Anbefalte innlegg

hei.

Jeg har en rimelig ny bærbar pc fra ASUS, og idag tenkte jeg at jeg skulle installere nye drivere på ATI x1600 skjermkortet mitt, bare for å ha det nyeste..

Jeg er ikke kjent med ATI fra før, og tok derfor en titt på hvordan det skulle installeres.

Jeg sletta de gamle driverne som det stod.

Restartet.

Når jeg kom inn i windows igjen da, så skulle jeg installere de nye driverne og når jeg var midt i installasjonen kom det opp en feilmelding der det stod: "INF error - video driver not found", trodde det bare var noe midltertidig.

Jeg klarte ikke å fikse det senere heller, derfor tenkte jeg at jeg bare kunne hoppe tilbake til der jeg kom fra via systemgjennopretting.

Jeg tok det en gang, og da fungerte ikke driverne.

Tok det enda en gang, da fungerte det heller ikke, og jeg bare reboota for ordens skyld, og da inntraff problemet.

Det kom opp den skjermen der jeg velger om jeg vil starte i sikkerhetsmodus osv.

Stod også at det var skjedd en feil elns, og jeg trykket starte opp windows på vanlig måte, da kom det opp det vinduet der det står at windows søker gjennom disken etter feil.

Etter den var ferdig, tok det litt tid og så kom det opp en blå skjerm der jeg bare fikk med meg litt der det stod noe med minnet, fysisk minnet eller noe.

Så rebootet den, og det samme skjer om og om igjen.

 

Når jeg starter i sikkerthetsmodus, bare henger pcen seg...

 

 

Trenger hjelp av de folka som har peiling der ute!

Skulle hatt tilbake pcen i orden så fort som mulig.

 

på forhånd takk, Even!

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...