Gå til innhold

Dead Rising bra eller dårlig X360


Straffa

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

Bestillte nå Dead Rising, og Test Drive: Unlimited på CDON.com :)

Får med noe ekstra digg når man forhåndsbestiller TDU:

Skjult tekst: (Marker innholdet i feltet for å se teksten):

Pagani.jpg

Ser helst at ingen andre bestiller derfra. Slik at jeg blir den eneste herfra som suser rundt i Pagani Zonda :!:

 

 

29,- i frakt. Det er jo knallbra.

Endret av dark by design
Lenke til kommentar

De har pratet mye om Dead Rising på 1Up og EGM-podcastene i det siste.

Konsensus er vel at "it's a great bad game!". Dvs spillet er ganske krøkkete bygd opp ihht savemekanisme med kun 1 slot, story der du kan "brekke" spillet fordi du er på feil sted til feil tid, mm. Men til gjengjeld er det veldig moro å drepe zombier. :)

 

Demoen virker jo iallfall lovende.

Lenke til kommentar
Bestillte nå Dead Rising, og Test Drive: Unlimited på CDON.com :)

Får med noe ekstra digg når man forhåndsbestiller TDU:

Skjult tekst: (Marker innholdet i feltet for å se teksten):

Pagani.jpg

Ser helst at ingen andre bestiller derfra. Slik at jeg blir den eneste herfra som suser rundt i Pagani Zonda  :!:

 

 

29,- i frakt. Det er jo knallbra.

6728044[/snapback]

 

Blir offtopic da, men hvordan har cdon fått i stand denne avtalen? Og cdon er vel kun basert i norden, vil det si at ingen andre over hele verden kan kjøre denne bilen?

Lenke til kommentar

HEI!!

 

Jeg har spilt DEAD RISING et par timer nå (har ikke spilt demoen, bare RETAIL versjonen)

 

Jeg har lest litt på forumet her om at mange mener spillet er ensformig utifra demoen siden man får et inntrykk av at man skal gå å drepe zombier hele tiden.

 

Når du starter et nytt spill har du 72 timer til å klare spillet.

Feiler du med dette er det game over og du må starte et nytt spill.

 

Dette betyr følgende, for å klare spillet innenfor de 72 timene (ikke orntlig timer, men 72 timer i spillet) så har du ikke tid til å gå rundt og denge rundt på alle zombier.

 

Du har noe som heter "case" files, og det er disse du skal konsentrere deg om å løse. Faktisk oppfordres det til å prøve å unngå mest mulig zombier, men hvis man blir overfalt må man selvsagt sparke fra seg.

 

Jeg lo skikkelig godt når jeg brukte gressklipper på zombiene, men å drepe zombiene er da IKKE hovedpoenget i spillet.

 

Poenget er å klare de missionene, slik at du får svar på gåten.

 

M.a.o., spillet har stor replay value, siden du må MINST spille det en gang til for å få med deg alt, hvis ikke mere.

 

Jeg var skeptisk, men jeg synes spillet virker bra nå.

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...