Gå til innhold

Proteinpulver uten smak, hvor?


Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

Proteinfabrikken har også med nøytral, men av min erfaring så er det ingen som er smaksløse. Jeg har testet en god del, og kommet frem til at Norwhey er den beste for meg. Den smaker godt, i motsetning til det meste andre. Både jordbær og sjokolade smaken er veldig gode. Sjokoladen smaker som oboy, dette er faktisk den eneste sjokolade smaken jeg liker.

Lenke til kommentar

Vil du ha noe som er godt kan jeg trygt anbefale Whey Tech banansmak fra Proteinfabrikken, den er helt nam. Men jeg tror også vaniljesmaken er god, jeg har ikke prøvd den, men jeg kan forestille meg den, og tror den kan være verdt et forsøk. Ellers så har jeg prøvd Whey Protein Isolate med Fruktpunch, den var også god, men skummet endel, og det likte jeg ikke. Skum er noe forbaska dritt så jeg bytta til whey tech (som ikke skummer). Men det er sant, proteinfabrikken har en nøytral smak "Whey Tech Nøytral" og den har jeg smakt. Skikkelig uggent, men jeg klarte å drikke det ihvertfall. Gikk greit det. Og så slipper du ekstra karbohydrater, ekstra tilsetninger som aspartam og diverse i den nøytrale, så den er sunnere. Men merk dog at mange med smak også er aspartamfri, men ikke alle.

Lenke til kommentar
  • 15 år senere...

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...