Gå til innhold

Trenger hjelp til å finne ny barebone, hjelp


Anbefalte innlegg

Hei, trenger virkelig hjelp her.

 

kjøpte for snart ett år siden en MSI MEGA 180 DeLuxe Barebone PC, pluss no sinnsykt dyr ram, prosessor osv. Får å bruke den som HTPC tilkoblet tv`n denne passet perfetk til stua.

 

Problemet var at jeg måtte sende den inn til service for vifta på strømforsyningen laget mer bråk enn støvsugeren :thumbdown:

 

Norek/komplett kunne ikke reparere maskinen så jeg fikk pengene tilbake for maskinen som er greit, men sitter nå igjen med HD, ram, prosessor +++ som passer til den maskinen jeg sente inn.

 

Har prøvd å finne noe tillsvarende produkt som jeg kan kjøpe for å så sette inn komponentene jeg har liggene, men sliter med å finne noen som bruker socket A.

 

Er det noen som har peiling hvor jeg kan få kjøpt dette. Er svært takknemmelig for all hjelp. Kan alltis kjøpe ny maskin og prossesor. Men ønsker ikke å kjøpe ny ram og hdd da jeg betalte veldig mye for dette.

 

 

Dette er hva jeg har komponenter til:

Prosessorsokkel Socket A

Produktformfaktor DIMM 184-pin (To DDR-kanaler)

1 x IDE - integrert - PCI ATA-133

 

Dette er maskinen: https://prisguiden.no/product.php?productId=16001

 

 

Som sagt er jeg svært takknemelig om det er noen som kan da seg tid til å hjelpe meg med dette.

 

Takk

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

hmm blir vanskelig, men det du kunne gjøre er å finne deg ny barebone, også ringe til den nettbutikken som har den barebone du ønsker, forteller det som har skjedd, og spør om dem kunne fjerne hovedkortet som sitter å selve barebonen.

 

eller så ville jeg kanskje kjøpt ny kabinett.

eller kjøpt nytt med cpu og hovedkort,pluss kabinett.

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...