Gå til innhold

Ny bærbar pc til 6-7k


Anbefalte innlegg

Hei, trenger fortvilt en bærbar pc, og jeg har ca 7k å spandere på det. Hvis dere kunne gi meg en anbefaling om hva jeg skal satse på ville det vært bra :)

 

Jeg skal spille wow på den, og bruke den til skolearbeid. Så 512 ram er et must, og vil helst ha ett skjermkort som er noe bedre enn Intel GMA 900 (vet ikke så mye om bærbare skjermkort) ^^

 

 

Takk for all hjelp :)

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

Vel, HP DV 2004ea, som de har på Amentio til 7003 kr, har 1gb minne, 80gb hd, DVD-brenner, 14" WXGA HD-klar skjerm, GeForce Go6150 med opptil 256mb delt minne. Sitter å og fjerner programmer på min nå, så langt ser det meget bra ut. På Mamoz.no har de den til 7395, de eneste som for øyeblikket har den inne..

Lenke til kommentar

Sjekk på pcutstyr.no ! Der har de en fsc amilo med 1gb ram, 100 gb HD, amd turion 64 bits dualcore prossesor(!), og ati radeon x1100 skjermkort! Denne koster 6989 kr!!!

Skulle gjerne lagt til link, men sitter på internett med min e61(:p) så får derfor ikke lagt den til....

Jeg bestilte selv samme pc'n i går, og kan hvis det ikke haster med bærbar, gi deg litt info om åssen den funker når jeg får den!

Mvh Daniel

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...