Gå til innhold

Microsoft frir til Mozilla


Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

Nesten for godt til å være sant!

 

Håper ikke dette er et soloutspill fra ramji som han får på pukkelen for av resten av MS-konsernet. Evt. at han har fått oppgaven med å få Mozilla på kroken for et evt oppkjøp i den hensikt å legge ned en konkurrent. Jepp, jeg er litt skeptisk når det høres for godt ut til å være sant. Vi får vel bare krysse fingrene og håpe på det beste :)

Lenke til kommentar
Mozilla vil aldri gå med på et oppkjøp av MS, det er jeg veldig sikker på!

 

Men godt initiativ fra MS sin side ihvertfall!

6722250[/snapback]

Hvordan er du så sikker på det egentlig?

Jeg tror på dette.

Penger er makt, microsoft har penger

Alt kan kjøpes = Mozilla kan bli kjøpt

 

Spørs helt hvor mye det er snakk om her.

"Mozplorer"

Lenke til kommentar
Penger er makt, microsoft har penger

Alt kan kjøpes = Mozilla kan bli kjøpt

6722323[/snapback]

 

Det er irrelevant om Mozilla blir oppkjøpt. Noen andre kan da bare forke firefox. Det er alikevel viktig å merke seg at spekulasjoner om oppkjøp kun blir synsing og det er _INGENTING_ i denne nyheten som tyder på det er tilfellet. I realiteten betyr denne nyheten akkurat det som står ettersom microsoft har alt å tjene på at mozilla-produkter fungerer bra på vista og lite å tjene på å kjøpe opp mozilla.

Endret av invictus
Lenke til kommentar

Kan tyde på at Microsoft endelig har forstått at konkurranse er sunt?

Alle tjener på at det er flere browsere som fungerer bra på Windows Vista, spesielt sluttbrukerne. Microsoft erkjenner kansje også at Firefox er kommet for å bli som en browser brukt av en betydelig del av Windows Vista's brukere, og av den grunn er best tjent med at den fungerer så bra som mulig på Vista.

 

Husk, en av de tingene Microsoft har jobbet med når det gjelder Vista er oppfattet stabilitet av operativsystemet. De aller fleste legger skylda på operativ systemet når noe går galt, og Microsoft har oppigennom alle de år måtte ta mye pepper fordi tredjeparts drivere og programmer har ført til datatap, krasj osv.

Jeg velger og tro at Microsoft ønsker at Vista skal framstå som veldig stabilt og sikkert og av den grunn ønsker at de mest utbredte tredjeparts programmer skal fungere prikkfritt på Vista.

Lenke til kommentar

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

  Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
×
×
  • Opprett ny...