Gå til innhold

Best grafikk på PSP?


Anbefalte innlegg

Har hatt PSP i over et år nå, og har virkelig sansen for denne maskinen. Er ute etter et spill med god grafikk, som gir en håndholdt next-gen-følelse (forutsatt at spillet er bra), noen som vet om noen spill med heftig grafikk? :)

 

Og til Nintendo-fanboys som plent skal whine om PS2-porter, lite innovativitet, at DS er best, etc., sier jeg bare: Fuck off!

Endret av superseven
Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

Tekken Dark Resurrection skal visst begynne å nærme seg kremen av hva du får til med en PSP. Metal Gear Solid: Portable Ops og Crisis Core: Final Fantasy VII blir ålreit, for ikke å snakke om Metal Gear Ac!d-spillene som allerede er ute og veldig gode. Veit ikke hvordan Daxter er visuelt, men det er visstnok drittens kult. The best is yet to come er vel moralen min. Er ikke så veldig mange spill jeg brenner for på PSP-en for øyeblikket, men veit at jeg gleder meg til Tekken DR blir flydd inn fra lik-sang.com i Hong Kong neste uke e.l. :D

Lenke til kommentar

Også glimrende!

Levelene har stor variasjon, og du er i alt fra vinterlandskap til store bikuber og tømringsområder (!), det får fortløpende våpenoppgraderinger og nye bevegelser bla. gjennom spesielle "drømmenivåer" der du lærer nye måter å angripe på.

Ja, og så er spillet hysterisk morsomt! Er sjelden at spill som prøver å være morsomme faktisk klarer det, men det gjør Daxter!

Sikkert valg :thumbup: !

Endret av ShredLord
Lenke til kommentar

Har en PSP med firmware 1.50 liggende i skuffen. Men har etterhvert sjekket ut litt av det såkalte home brew matrialet som finnes og ser egentlig ikke vitsen med å ni-holde på 1.50. Ikke får jeg spilt nye spill heller. Daxter ser faktisk litt artig ut. Bør jeg oppgradere, og hva er nyeste firmware? Hva kan den firmware'n gjøre mere enn 1.50 med alle sine hjemme-mekka greier?

 

Dr Peedee

Lenke til kommentar
Har en PSP med firmware 1.50 liggende i skuffen. Men har etterhvert sjekket ut litt av det såkalte home brew matrialet som finnes og ser egentlig ikke vitsen med å ni-holde på 1.50. Ikke får jeg spilt nye spill heller. Daxter ser faktisk litt artig ut. Bør jeg oppgradere, og hva er nyeste firmware? Hva kan den firmware'n gjøre mere enn 1.50 med alle sine hjemme-mekka greier?

 

Dr Peedee

6722367[/snapback]

 

Som sagt her, er det er ikke verd å oppgradere. Man får en webbrowser og noe RSS dill, samt mulighet for downloading av demoer med siste firmware. Sistnevnte får du vel kun med 2.8.

 

Men slik det ligger an nå med Devhook muligheten på 1.5, kan du emulere opp til firmware 2.71, og spille av alt av spill. Så kikk litt i den store PSP tråden og installer Devhook.

 

Per i dag er det ingen vei tilbake om du velger å oppgradere til 2.71 og over. -Muligens man kan gjøre det med mod-chip, men disse er uansett ikke praktisk i bruk ennå...

 

Av homebrew anbefaler Pimpstreamer på det varmeste. Stream de fleste film format trådløst til din PSP!

Lenke til kommentar
Har en PSP med firmware 1.50 liggende i skuffen. Men har etterhvert sjekket ut litt av det såkalte home brew matrialet som finnes og ser egentlig ikke vitsen med å ni-holde på 1.50. Ikke får jeg spilt nye spill heller. Daxter ser faktisk litt artig ut. Bør jeg oppgradere, og hva er nyeste firmware? Hva kan den firmware'n gjøre mere enn 1.50 med alle sine hjemme-mekka greier?

 

Dr Peedee

6722367[/snapback]

 

Som sagt her, er det er ikke verd å oppgradere. Man får en webbrowser og noe RSS dill, samt mulighet for downloading av demoer med siste firmware. Sistnevnte får du vel kun med 2.8.

 

Men slik det ligger an nå med Devhook muligheten på 1.5, kan du emulere opp til firmware 2.71, og spille av alt av spill. Så kikk litt i den store PSP tråden og installer Devhook.

 

Per i dag er det ingen vei tilbake om du velger å oppgradere til 2.71 og over. -Muligens man kan gjøre det med mod-chip, men disse er uansett ikke praktisk i bruk ennå...

 

Av homebrew anbefaler Pimpstreamer på det varmeste. Stream de fleste film format trådløst til din PSP!

6722423[/snapback]

 

Hei, takker.

Har lagt inn Devhook 0.44. Betyr det at jeg kan kjøpe Daxter UMD orginal spillet i butikken og spille det på min 1.50 firmware PSP? Eller tillater Devhook bare nedlastede piratspill inn på minnekort? Mulig det er teit spørsmål, men...

 

Dr Peedee

 

EDIT:

har installert devhook 0.44 på følgende måte:

 

1. Legg "dh" mappa i rootn på pspen

2. Så legger du inn "%__SCE__DH_ENG" og "__SCE__DH_ENG" mappene inn på PSP/GAME

Nå kan du starte Devhook 0.44 i memory stick på Game

 

Men når jeg start devhoom, så blir skjermen svart med liten hvit skrift hvor det står diverse, bla. autorun øverst, target, umd-iso, blblblblbblbl masse rart. + nederst står det O select, (trekant) Cancel, Home+L/R change iso. Men ingenting skjer, alt henger. Kan skru den av og på igjen og da er fw 1.50 der som vanlig. Hvordan går man videre?

 

Dr Peedee

Endret av Dr.Peedee
Lenke til kommentar
Daxter ser skikkelig bra ut det! Kanskje jeg må skaffe meg det i nær fremtid :)

 

Har akkurat kjøpt meg en Ceramic White PSP, og ser utrolig frem til å få den i posten!

6722468[/snapback]

 

Jeg forstår ikke at jeg ikke har kjøpt dette spillet før. Poly counten er høy, det er prosjekterte skygger, og dynamiske objekter kan motta skygger.

 

I tillegg er mini-spillene der Daxter drømmer geniale. :)

Lenke til kommentar
Hei, takker.

Har lagt inn Devhook 0.44. Betyr det at jeg kan kjøpe Daxter UMD orginal spillet i butikken og spille det på min 1.50 firmware PSP? Eller tillater Devhook bare nedlastede piratspill inn på minnekort? Mulig det er teit spørsmål, men...

 

Dr Peedee

6722718[/snapback]

 

Velg UMD-disc, så kan du spille originale spill på FW1.50.

6727300[/snapback]

 

Det var Devhook som ikke virket første gang jeg la det inn. La det inn på nytt og nå funker det. Kjøpte Daxter i går kveld. Virker ganske bra så langt.

 

Dr Peedee

Lenke til kommentar

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

  Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...