Gå til innhold

playstation 3 i salg nå! ingen spøk!


kewell79

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

Qxl er useriøst. Har hørt om mange som har fått kattesand, ved og stein i postoppkrav fra kjøp på den siden. Det samme går egentlig for finn.no også.

 

At qxl.no ikke har fjernet annonsen viser hvor useriøse de egentlig er.

 

Hvis dere er redd for å få feil når dere får tilsendt i postoppkrav, så kan dere prøve å få åpnet den på posten for å sjekke at innholdet er korrekt før dere betaler.

Lenke til kommentar

Lurer på om jeg skal by på denne. Har jobbet i Posten så jeg er godt kjent med dem som jobber der, så da får jeg nok se hva som er oppi før jeg betaler. Selvfølgelig vet jeg at det ikke er en PS3, men jeg ble fryktelig nysgjerrig på hva som er oppi esken.

 

Idioti eller ren nysgjerrighet? :)

Lenke til kommentar

Registrant Contact Information:

Name: novcon.info - Novcon

Address 1: postboks 6266

City: bodoe

State: bod=F8

Zip: N-8031

Country: NO

Phone: +47.xxxxxxxx

email [email protected]

 

KILDE: http://WHO.IS/ (søkte på domenet novcon.info)

 

Her er infoen hans!

Bare å ta kontakt.

Jeg har redigert vekk navn og telefon.

Vil du vite hvem det er søk selv på WHO.IS

 

Noen som ringer han?

 

 

Han har også vært daglig leder i diverse andre firma i bodø.

Dette fant jeg ut ved å søke på navnet hans på google (navnet fra who.is )

Endret av EssspeN
Lenke til kommentar

NovCon svarer på Itavisen:

 

Hei vi er ny oppstartet firma og var vell vert noe uheldig her ja =( Nå er det sån at vi har trukket annonsen og vil ikke gå ut med salg før lanserings dato.

Vi har handlet i god tro med et italiensk frima og pakken er på tur til oss nå med express. Ups Ja vi stusset på vekten av pakken der den skal over 60 kilo. Nå er det så at det kan hende det er vi som blir lurt trill rundt. MEN vi har også sjekket med uk england. Vi har spurt begge firmaer hvor dem har klart og oppdrive varen der begge svarer med at de største butikker har mottat samples av playstation 3 som kan videre selges.

 

Nå er det sån at vi aldri har tenkt og svindle noe som ikke lønner seg. Dette vet da alle. Vi har heller ikke stusset på navnet før dere sier det NVCON. Jeg vil si vi er max uheldig her ja. Men til bake til pakken. når denne er her om noen dager skal jeg legge ut om det var orginale playstation 3 som er tilsendt oss. Er det noen som ligger ann til og bli lurt her er det oss.

Lenke til kommentar
Gjest
Dette emnet er stengt for flere svar.
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...