Gå til innhold

Rekdal slutter i VIF


Var det riktig av Rekdal å trekke seg som trener?  

75 stemmer

  1. 1. Var det riktig av Rekdal å trekke seg som trener?

    • Ja
      51
    • Nei
      24


Anbefalte innlegg

Kjetil Rekdal slutter i VIF. Synes dette var feigt av Rekdal å slutte nå midt i sesongen pga motgang... Nei, mange trenere har sluttet men dette er skamløst... Oppdateringer kommer.

Kommer med en ny artikkel, her står det om hvem som har sluttet i vif.ledelsen de siste åra.

 

Hvem var det som spurte om poll, forresten?

Endret av SasaB
Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

Synes det var utrolig trist at Kjetil Rekdal trakk seg som hovedtrener i Vålerenga Fotball. Jeg har selv holdt med klubben en stund og mener Kjetil Rekdal ikke burde gitt seg. Men det er jo på en måte også bedre at han trekker seg selv enn at han blir sparket, litt voksent gjort. Kjetil Rekdal har gjort og opplevd utolig mye bra med klubben, og jeg synes det er dårlig av visse spillere å dra på byen etter et elendig 3-0 tap.

Men bare vent: Reka kommer tilbake, han gir seg ikke. Stå på!

post-103193-1156698611_thumb.jpg

Lenke til kommentar
Vålerenga er et dårlig lag, bare se på tabellen nå

6772980[/snapback]

 

1 Brann 34

2 Lillestrøm 33

3 Rosenborg 33

4 Stabæk 28

5 Odd Grenland 28

6 Vålerenga 25

7 Lyn Oslo 25

8 Start 24

9 Sandefjord 22

10 Fredrikstad 21

11 Ham-Kam 19

12 Tromsø 17

13 Viking 17

14 Molde 17

 

Så ifølge den tabellen der er Vålerenga et dårlig lag, akkurat som alle lagene under dem på tabellen selvsagt. (Lyn, Start, Sandefjord, Fredrikstad, Ham-Kam, Tromsø, Viking, Molde)

 

Jaja, er det sånn du ser på det så...

Lenke til kommentar
Vålerenga er et dårlig lag, bare se på tabellen nå

6772980[/snapback]

 

1 Brann 34

2 Lillestrøm 33

3 Rosenborg 33

4 Stabæk 28

5 Odd Grenland 28

6 Vålerenga 25

7 Lyn Oslo 25

8 Start 24

9 Sandefjord 22

10 Fredrikstad 21

11 Ham-Kam 19

12 Tromsø 17

13 Viking 17

14 Molde 17

 

Så ifølge den tabellen der er Vålerenga et dårlig lag, akkurat som alle lagene under dem på tabellen selvsagt. (Lyn, Start, Sandefjord, Fredrikstad, Ham-Kam, Tromsø, Viking, Molde)

 

Jaja, er det sånn du ser på det så...

6776436[/snapback]

 

Kan ikke si det var sånn jeg mente det, men siden Vålerenga var "verdige" tippeliga vinnere, så burde de gjøre det bedre. Du så jo Rosenborg, 13år på rad, det er ikke dårlig. Etter dette slei de litt med trenere osv. Men nå er de tilbake, med et nytt og forbedret lag. Vålerenga vant i fjor på ren flaks. Start etter min men mening var verdige vinnere. Grunnen til at Vålerenga vant var at Start fikk et mål annulert, som var helt klart feil dømt, var tåpelig dømming.

Sier ikke at alle under er dårlige, sier bare at et lag som Vålerenga burde prestere bedre enn å tape mot smålag som de på papiret er myyyye bedre enn. Vålerenga har altfor mange selvopptatte idioter som burde bli mer opptatt av fotballen, enn statusen. De ligger allerede 9 poeng bak Brann!

Det er ivertfall min mening!

Lenke til kommentar

Kan vel ikke si at Start fortjente det noe mer enn Vålerenga, og at Vålerenga hadde bare flaks, når ingen av de lagene vant noe særlig de siste serierundene. Det var helt jevnt på slutten. Og så vidt jeg kan huske så hadde ikke målet som Start fikk annullert noen betydning utenom det at det muligens kunne snudd motivasjonen i laget så de hadde scoret flere mål.

Men det er ikke vits å diskutere.

Å forvente at et lag skal gjøre en god sesong etter en god sesong, er ikke alltid like sikkert. Snarere tvert imot virker det som. Topp tre i fjor, Vålerenga, Start og Lyn, har alle hatt en trøblete sesong i år.

Bare fordi Rosenborg hadde suksess etter suksess i 13 år på rad, så kan man ikke forvente at fremtidige seriemestere skal gjenta den prestasjonen.

 

Og du prater om at lag som Vålerenga ikke burde tape mot "smålag" som de på papiret er bedre enn, men i mine øyne er det ikke sånn det fungerer lenger i den norske eliteserien. Det har blitt så jevnt, bare se på tabellen hvor jevnt det er. Alle kan slå alle, og det er nesten umulig å tippe. Jeg hadde ikke turt å satse mye penger på hvem som blir seriemester i år, ei heller på hvem som rykker ned. For her er det ikke lang vei verken opp eller ned. Det er minst tre lag der oppe på toppen som lukter på gullet, det er ennå noen serierunder igjen, og jeg vil nesten si at Stabæk og Odd Grenland med sine 28 poeng også fortsatt har mulighet til å ta gull, om ikke annet hvertfall medalje. Det er bare 6 poeng opp til Brann. Det kan fort snus.

I bunnstriden er det tettere enn noen gang. Nesten ingen kan føle seg trygge, med unntak av de aller øverste lagene på tabellen. Det skal ikke mange serierunder til for å snu opp ned på nederste halvdel av tabellen.

 

Forresten er egentlig alt dette litt off topic og hører vel egentlig mer hjemme i tippeligatråden.

Lenke til kommentar

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

  Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...