Gå til innhold

Billige bærbare og *hosthark* Elkjøp


Anbefalte innlegg

Folk får vel frysninger nedover ryggen når de ser denne topicen. Men, lurte på om rimelige bærbare Elkjøp laptoper duger i det hele tatt.

 

Brodern skal ha en maskin. Han er litt prisbevisst. Har satt opp en Dell maskin til han til 8500 kr. Men så spurte han meg om Elkjøp maskiner var noe til tess. Så jeg lurer på om noen har erfaringer med Elkjøp maskiner? Eller bør man satse på den Dell maskinen til 8500 som selv jeg synes er et bra kjøp?

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

Elkjøp maskiner fungerer greit dem, men hvis du skal ha noe til spilling eller noe lignende så ville jeg godt for noe litt sterker. Du kan eventuelt snakke me en eller annen webshop å spør om dem har noen forslag til hva broren din burde gjøre.

 

Hva er det maskinen skal brukes til?

 

Tmolberg

Lenke til kommentar
Elkjøp maskiner fungerer greit dem, men hvis du skal ha noe til spilling eller noe lignende så ville jeg godt for noe litt sterker. Du kan eventuelt snakke me en eller annen webshop å spør om dem har noen forslag til hva broren din burde gjøre.

 

Hva er det maskinen skal brukes til?

 

Tmolberg

6719523[/snapback]

Bildebehandling, office, etc. Han er ikke noen spille freak i utgangspunktet. Hva om man sier litt spilling? Ellers ville han ha en maskin som ikke er treg. Dvs, grei prosessor, bra med minne og grei lagringskapasitet. Antakelig vil han neppe merke forskjell mellom en maskin til 5000 kontra en til 8000.

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...