Gå til innhold
Trenger du hjelp med internett og nettverk? Still spørsmål her ×

Internett "lagger" ved scrolling.


Anbefalte innlegg

Har nettopp reinstallert Windows, og innstallert drivere til nettverkskortet mitt. Da jeg gikk inn på internett explorer, "lagget" det når jeg scrollet nedover sider. Det samme skjer i Opera.

 

Jeg har 2 megabit linje og aldri hatt problemet før. Hva kan det komme av?

 

Nevner også av hastigheten min ved nedlasting av MSN Messenger er på 15 kbps. Hvorfor?

 

Håper på litt hjelp, dette er utrolig frustrerende!

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse
Har nettopp reinstallert Windows, og innstallert drivere til nettverkskortet mitt. Da jeg gikk inn på internett explorer, "lagget" det når jeg scrollet nedover sider. Det samme skjer i Opera.

 

Jeg har 2 megabit linje og aldri hatt problemet før. Hva kan det komme av?

 

Nevner også av hastigheten min ved nedlasting av MSN Messenger er på 15 kbps. Hvorfor?

 

Håper på litt hjelp, dette er utrolig frustrerende!

6719272[/snapback]

Vet ikke om det er tilfelle hos deg, men siden du nettopp har reinstallert windows kan jeg nevne det. Hadde også slik "lagging" når jeg scrollet, etter en reinstall av windows. Men det ordnet seg etter å ha oppdatert driverene til skjermkortet. ;)

Lenke til kommentar
Har nettopp reinstallert Windows, og innstallert drivere til nettverkskortet mitt. Da jeg gikk inn på internett explorer, "lagget" det når jeg scrollet nedover sider. Det samme skjer i Opera.

 

Jeg har 2 megabit linje og aldri hatt problemet før. Hva kan det komme av?

 

Nevner også av hastigheten min ved nedlasting av MSN Messenger er på 15 kbps. Hvorfor?

 

Håper på litt hjelp, dette er utrolig frustrerende!

6719272[/snapback]

Vet ikke om det er tilfelle hos deg, men siden du nettopp har reinstallert windows kan jeg nevne det. Hadde også slik "lagging" når jeg scrollet, etter en reinstall av windows. Men det ordnet seg etter å ha oppdatert driverene til skjermkortet. ;)

6719298[/snapback]

Samme har skjedd her(2 ganger på laptop, og en gang på stasjonær).

Lenke til kommentar

Har du installert nettverkskortdrivere (hvis disse trengs)?

 

Selv om Windows klarer å komme seg på nett med kortet, er det ikke nødvendigvis sikkert at Windows bruker driveren som er optimal. Tegn på feil driver er bl.a. dårlig hastighet og stadig fra- og tilkobling.

 

Finn ut hva nettverkskortet ditt heter (sjekk manualen for sikkerhets skyld, hadde ikke stolt på Windows), gå til produsentens side, søk etter kortet og last ned driver. Velg Oppdater driver i Enhetsbehandling i Windows, og pek til driveren du lastet ned (pakk den ut først hvis det er en .zip.fil).

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...