Gå til innhold

Fall of Man (PS3) - Rehabilitert grafikk


Knebel

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse
Enig! Synes Versus ser like interessant ut som flaggskipet FF XIII, men en litt mørkere tone...

ER jo noe kule screenshots her da!

Spesielt det andre bildet, det minner ganske mye om omnislash-versjonen Cloud gjør på Sephiroth i slutten av Advent Children!

Håper ikke Lightening blir det endelige navnet, høres kanskje litt cheesy ut :p .

6719084[/snapback]

 

Helt greit til å være CG

Lenke til kommentar
Uff, ble helt målløs da jeg så e3 filmene fra PS3 for noen år siden. Det skulle bli så bra! men nå som release daten nærmer seg og ekte ingame screens havner på nettet blir jeg bare mer og mer skuffet.  :(

6719510[/snapback]

Du husker tydeligvis ikke Ps2 launchen, Xbox launchen, GC launchen, Xbox360 launchen.... Alle gikk gjennom det samme.

Lenke til kommentar
Uff, ble helt målløs da jeg så e3 filmene fra PS3 for noen år siden. Det skulle bli så bra! men nå som release daten nærmer seg og ekte ingame screens havner på nettet blir jeg bare mer og mer skuffet.  :(

6719510[/snapback]

 

PS3 blir like god som XBOX 360. Forskjellen mellom disse to rent teknisk sett, vil være like liten som forskjellen mellom PS2, og XBOX. Som vi alle vet tilhørte disse samme generasjon, og de aller fleste multiplattform-spillene så helt like ut på begge konsollene.

Endret av superseven
Lenke til kommentar
Uff, ble helt målløs da jeg så e3 filmene fra PS3 for noen år siden. Det skulle bli så bra! men nå som release daten nærmer seg og ekte ingame screens havner på nettet blir jeg bare mer og mer skuffet.  :(

6719510[/snapback]

 

PS3 blir like god som XBOX 360. Forskjellen mellom disse to rent teknisk sett, vil være like liten som forskjellen mellom PS2, og XBOX.

6719651[/snapback]

 

Tullball. Forskjellen mellom Xbox og PS2 er stor.

Lenke til kommentar

post-106602-1156188518_thumb.jpgpost-106602-1156188535_thumb.jpgVel, her er ei røys med FF XIII-screens

Du vet like godt som meg at så lenge Square ikke har sagt akkurat hvilke bilder som er realtime, så tar det litt tid å se hvile som er realtime og hvilke som ikke er det. Akkurat det gidde jeg ikke å bruke tiden på. Du kan jo finne ut selv om det er noen av disse du syns IKKE er imponerende ;) .

http://www.news4gamers.com/ps3/ViewImage-O2087-I2126.aspx

 

Ellers er nå et par blinkskudd her som uten tvil er realtime, på grunn av dropp i framerate i traileren. Dårlig kvalitet, men dog.

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...