Gå til innhold

Fall of Man (PS3) - Rehabilitert grafikk


Knebel

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

Visst ser det imponerende ut. I tillegg går spillet i stabil 60fps og har multiplayer med opptil 40 spillere!

Utrolig hvor store fremskritt de har gjort de siste månedene på Ps3-spillene. Det har sikkert med å gjøre at de har fått det endelige utviklingsutstyret.

Endret av ShredLord
Lenke til kommentar
Syns ikke det ser så veldig imponerende ut sånn grafisk. Selve historien er litt interessant da, men jeg skal ikke ha PS3.

6718478[/snapback]

 

Samme her. Jeg prøver faktiskt å like PS3, men hver gang det kommer noen bilder så blir jeg liksom ikke så imponert.

 

Det er så mye prat om PS3 og all hardwaren som sitter i den, men når vi ser filmer og bilder fra spill så er det ikke akkurat den grafikken jeg forventet.

 

Har ennå til gode å se grafikk like bra eller bedre til PS3 som denne godbiten til X360

Endret av avanore
Lenke til kommentar
Syns ikke det ser så veldig imponerende ut sånn grafisk. Selve historien er litt interessant da, men jeg skal ikke ha PS3.

6718478[/snapback]

 

Samme her. Jeg prøver faktiskt å like PS3, men hver gang det kommer noen bilder så blir jeg liksom ikke så imponert.

 

Det er så mye prat om PS3 og all hardwaren som sitter i den, men når vi ser filmer og bilder fra spill så er det ikke akkurat den grafikken jeg forventet.

 

Har ennå til gode å se grafikk like bra eller bedre til PS3 som denne godbiten til X360

6718503[/snapback]

 

Personlig så syns jeg heller ikke at PS3 har imponert skikkelig grafisk sett ennå. Bortsett fra Square-Enix' Final Fantasy XIII. Etter min mening så slår denne grafikken det meste som vi har sett! Det første er CG for å få avklart det.. Men det andre skal visst være in-game

Skjult tekst: (Marker innholdet i feltet for å se teksten):

 

ff13_03.jpg

 

 

Final_Fantasy_XIII_2.jpg

 

Er det noen som kan utnytte hardware så er det Square ;)

 

 

 

EDIT: Skreiv noe feil.

Endret av Dunedain
Lenke til kommentar
Personlig så syns jeg heller ikke at PS3 har imponert skikkelig grafisk sett ennå. Bortsett fra Square-Enix' Final Fantasy XIII. Etter min mening så slår denne grafikken det meste som vi har sett! Spesielt med tanke på at dette er in-game

6718676[/snapback]

 

Hvis det første bildet der er ingame så er jeg julenissen.

Jeg har ikke kommet over noen ingame bilder som er bedre enn det X360 klarer. Tvert i mot

Lenke til kommentar
Personlig så syns jeg heller ikke at PS3 har imponert skikkelig grafisk sett ennå. Bortsett fra Square-Enix' Final Fantasy XIII. Etter min mening så slår denne grafikken det meste som vi har sett! Spesielt med tanke på at dette er in-game

6718676[/snapback]

 

Hvis det første bildet der er ingame så er jeg julenissen.

Jeg har ikke kommet over noen ingame bilder som er bedre enn det X360 klarer. Tvert i mot

6718829[/snapback]

 

Joda, det første er CG. Skreiv før jeg la inn bildene. Men det andre skal visste være in-game...

Lenke til kommentar

Det var in-game. Square Enix sa i klartekst at kampsekvensen var real-time. Ser du på den siste delen av traileren, der personen går ute i et naturlandskap, ser du også framerate-problemer. Grafikken blir produsert av "white engine"-motoren de har utviklet til spillet. Men for all del, du kan jo sette kredeibilteten til Square i tvil også.

 

En annen ting som bør presiserest er jo at Gears of War kjører bare i 30fps og hakker verre enn ett ondt år. Visst ser det bra ut, det gjør også MGS 4, som flyter pent og pyntelig.

Endret av ShredLord
Lenke til kommentar
Nå har jeg ikke sett traileren, men det første bildet kan umulig være ingame.

6718871[/snapback]

 

Jeg trodde det var CG og redigerte innlegget mitt over. Skreiv før jeg la inn bildene.

 

EDIT: La inn linker.

 

Her kan dere se traileren:

Quicktime:

 

Final Fantasy XIII Trailer HD

 

Final Fantasy XIII Trailer

 

WMP:

 

Final Fantasy XIII Trailer HD

 

Final Fantasy XIII Trailer

_____________________

 

EDIT: La inn noe GameSpot sier om traileren.

 

At this point we got a glimpse of the combat in the game, which appears to be very action-oriented. The dual-pistol woman once again was fighting wave after wave of soldiers, without breaking a sweat. The camera was pulled out slightly to show about 15 or more enemies surrounding the woman as she performed an inhumanly fast spin move and shot all of the enemies on the screen. As she did, icons popped up above each enemy denoting the number of hits and the word "chain," so it appears that the game will utilize some sort of combo system. In fact, if not for the pulled-back camera angle and numbers and words on screen, it would have been difficult to tell the difference between the cutscenes and the gameplay footage.
Endret av Dunedain
Lenke til kommentar
Det var in-game.

6718859[/snapback]

 

Bra når Dunedain sier det første bilde er CG :D

6718871[/snapback]

 

Jeg sikta da heller ikke til det første bildet ;) .

Hvis du leste innlegget mitt mer enn bar i orda ville du kanskje ha skjønt at jeg snakka om kampsekvensen og en annen sekvens.

Når det er sagt, skal jeg se hva jeg finner av linker.

 

Og her er link og litt knas fra Square ;) :

http://ps3.ign.com/articles/705/705978p1.html

 

We were then taken through a series of environments ranging from futuristic cities to dense jungles. All of them were lushly detailed with plenty going on in both the character's immediate vicinity and in the background. Square Enix reps have told IGN that other than a few sequences, the majority of the demo is indeed real-time.

Så there you have it :thumbup: .

Endret av ShredLord
Lenke til kommentar

Hmmm.. ja beklager at jeg ikke leste posten din skikkelig. Den første er CG ja, lett å se det. Andre bildet var veldig kornete, så det er litt vanskelig å se. Men det ser veldig mistenkelig ut, da alt action skjer midt i bildet. Mange target renders som er satt opp slik. Ved en nærmere titt ser jeg at det er ingame.

Lenke til kommentar
Det var in-game.

6718859[/snapback]

 

Bra når Dunedain sier det første bilde er CG :D

6718871[/snapback]

 

Jeg sikta da heller ikke til det første bildet ;) .

Hvis du leste innlegget mitt mer enn bar i orda ville du kanskje ha skjønt at jeg snakka om kampsekvensen og en annen sekvens.

Når det er sagt, skal jeg se hva jeg finner av linker.

 

Og her er link og litt knas fra Square ;) :

http://ps3.ign.com/articles/705/705978p1.html

 

We were then taken through a series of environments ranging from futuristic cities to dense jungles. All of them were lushly detailed with plenty going on in both the character's immediate vicinity and in the background. Square Enix reps have told IGN that other than a few sequences, the majority of the demo is indeed real-time.

Så there you have it :thumbup: .

6718942[/snapback]

 

 

Jepp :thumbup:

 

BTW I: Irriterans at ikke Square har lagt ut trailer av Final Fantasy Versus XIII - det høres konge ut. Lages av de som lagde Kingdom Hearts og Advent Children.

 

BTW II: Ser at det står "Lightning" der navnene pleide å stå. Mulig at hovedpersonen heter Lightning?

Lenke til kommentar
Hmmm.. ja beklager at jeg ikke leste posten din skikkelig. Den første er CG ja,  lett å se det. Andre bildet var veldig kornete, så det er litt vanskelig å se. Men det ser veldig mistenkelig ut, da alt action skjer midt i bildet. Mange target renders som er satt opp slik. Ved en nærmere titt ser jeg at det er ingame.

6719003[/snapback]

 

Ikke noe å beklage for la det om CG til først etter du gjorde meg oppmerksom på at det kunne tolkes feil ;)

Lenke til kommentar
Jepp  :thumbup:

 

BTW I: Irriterans at ikke Square har lagt ut trailer av Final Fantasy Versus XIII - det høres konge ut. Lages av de som lagde Kingdom Hearts og Advent Children.

 

BTW II: Ser at det står "Lightning" der navnene pleide å stå. Mulig at hovedpersonen heter Lightning?

 

Enig! Synes Versus ser like interessant ut som flaggskipet FF XIII, men en litt mørkere tone...

ER jo noe kule screenshots her da!

Spesielt det andre bildet, det minner ganske mye om omnislash-versjonen Cloud gjør på Sephiroth i slutten av Advent Children!

Håper ikke Lightening blir det endelige navnet, høres kanskje litt cheesy ut :p .

Endret av ShredLord
Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...