Gå til innhold

Tilgang på microSD 2GB i Norge?


Anbefalte innlegg

Jeg har nå fått anskaffet meg en HTC TyTN som er på vei fra MPX nå. Jeg bestilte også et Sandisk microSD 2GB minnekort for å kunne ha spill, musikk, filmer, TomTom kart osv installert. Ved bestilling var ubekreftet leveringsdato 18.08.06, nå er den blitt endret til 31.08.06 (fremdeles ubekreftet)!

 

Er det i det hele tatt mulig å oppdrive et 2GB microSD her til lands? Jeg har sjekket Komplett, PS Data, Netshop, Multicom, SHG og Amentio - de hadde enten ikke på lager eller ikke i sortement. Nærmeste jeg kommer er på 1GB.

 

Jeg kan jo på den annen side heller kjøpe 2 stk på 1GB, prisforskjellen er vel ikke så stor i forhold til et 2GB kort?

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse
Jeg har nå fått anskaffet meg en HTC TyTN som er på vei fra MPX nå. Jeg bestilte også et Sandisk microSD 2GB minnekort for å kunne ha spill, musikk, filmer, TomTom kart osv installert. Ved bestilling var ubekreftet leveringsdato 18.08.06, nå er den blitt endret til 31.08.06 (fremdeles ubekreftet)!

Samme telefon og akkurat samme bestilling av microSD-kort. Venter utålmodig, har bare et 512 MB kort, og det er langt fra nok!

 

Jeg trodde jeg faktisk leste "Bekreftet" den 18.08.06, men godt mulig jeg tok feil.

Lenke til kommentar

Bekreftede datoer er desverre ikke til å stole på i mobil- og dataverden for tiden... på jobben så fikk vi bekreftet dato for 14 dager siden og ennå så har vi ikke sett noe til produktene. ;)

 

Hva er det dere fyller deres med da?

 

Vil bruke ca. 400mb til TomTom, men da har jeg jo 600mb igjen... litt musikk og video kanskje...

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...