Gå til innhold

blir ikkje first sergant!


Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

Du fikk nok basic knife før veteran selv om du ikke så det. Et av kravene til veteran er at du har basic.

Problemet er at hvis du når 20,000 poeng uten å ha alle basic badgene blir du forfremmet til Master Sergeant. Du blir IKKE forfremmet til First Sergeant hvis du etterpå får alle basic badgene.

Det er ingen umiddelbar løsning dessverre, men pass på at du har alle basic badgene når/hvis du når 50,000 ellers blir du forfremmet til Master Gunnery Sergeant istedet for Sergeant Major.

Eller så kan du drite i alt som har med ranks/awards/stats og spille for å ha det gøy, som enkelte klan-spillere på dette forumet har som kjepphest :D

Endret av hightow
Lenke til kommentar
vel, bedre våpen? sjølvsagt er det kjekt å ha dei beste gunnerane!

6728829[/snapback]

obs, nå får du snart halve forumet på nakken :p Når du har spilt litt mer, vil du lære at unlockene slettes ikke er noe bedre. De er bare der for at folk skal spille mer.

6728853[/snapback]

g36e er mer presis enn m16a2, og gjør vel mer skade også. Jeg vil si det gjør den bedre ;)
Lenke til kommentar
vel, bedre våpen? sjølvsagt er det kjekt å ha dei beste gunnerane!

6728829[/snapback]

obs, nå får du snart halve forumet på nakken :p Når du har spilt litt mer, vil du lære at unlockene slettes ikke er noe bedre. De er bare der for at folk skal spille mer.

6728853[/snapback]

 

Om et våpen er bedre er vel veldig subjeltivt i et slikt spill... Jeg takler f.eks. ikke den vanlige sniperen, må bruke .50 cal'en :ermm:

 

Men seff, spill for å ha det gøyt!

Lenke til kommentar
vel, bedre våpen? sjølvsagt er det kjekt å ha dei beste gunnerane!

6728829[/snapback]

obs, nå får du snart halve forumet på nakken :p Når du har spilt litt mer, vil du lære at unlockene slettes ikke er noe bedre. De er bare der for at folk skal spille mer.

6728853[/snapback]

g36e er mer presis enn m16a2, og gjør vel mer skade også. Jeg vil si det gjør den bedre ;)

6729129[/snapback]

Jeg og resten av folka som spiller for gøy, ikke for e-penis vil si at det er kjempekjedelig å spille med et våpen med innebygd aimbot. Hvor er ferdighetene i å bruke g36e? Greit, bruk det hvis du vil, hvis det gjør deg til en bedre spiller. Men vær klar over at hvis jeg ser en spiller med så mange timer som First Sergeant innebærer som faktisk ikke klarer å bruke standardvåpen godt nok, vil en stor stygg varsellampe som lyser rødt og blinker noob lyse opp i hodet mitt. Har du i tillegg en klantag har du ødelagt mitt syn på både deg og klanen.

Lenke til kommentar

greit nok. men med 2. sniper kan du skyte gjennom cockpit. 3. sniper er klart mykje bedre mot infateri enn dei to andre. det 3. medic våpenet er bedre enn dei andre. eg foretrekker 2. special force forran det 3. for det har eg brukt lite. du kan umuleg vere einig i, at om ikkje alle, so er dei fleste gunnerane bedre til divere ting enn dei andre! hallo!?

 

men herregud, er det nokon som spelar kun for å gå opp i rang, og ikkje for å ha det kjekt?

 

(når det kan vere sagt so la eg merke til ein level 60 wow kar som var for salgs til 3000 norske spenn) her inne på bruktmarkedet

Lenke til kommentar
vel, bedre våpen? sjølvsagt er det kjekt å ha dei beste gunnerane!

6728829[/snapback]

obs, nå får du snart halve forumet på nakken :p Når du har spilt litt mer, vil du lære at unlockene slettes ikke er noe bedre. De er bare der for at folk skal spille mer.

6728853[/snapback]

g36e er mer presis enn m16a2, og gjør vel mer skade også. Jeg vil si det gjør den bedre ;)

6729129[/snapback]

Jeg og resten av folka som spiller for gøy, ikke for e-penis vil si at det er kjempekjedelig å spille med et våpen med innebygd aimbot. Hvor er ferdighetene i å bruke g36e? Greit, bruk det hvis du vil, hvis det gjør deg til en bedre spiller. Men vær klar over at hvis jeg ser en spiller med så mange timer som First Sergeant innebærer som faktisk ikke klarer å bruke standardvåpen godt nok, vil en stor stygg varsellampe som lyser rødt og blinker noob lyse opp i hodet mitt. Har du i tillegg en klantag har du ødelagt mitt syn på både deg og klanen.

6730686[/snapback]

Det eneste jeg sier er at g36e er et bedre våpen enn m16a2. Dont get your panties in a bunch.
Lenke til kommentar

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

  Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
×
×
  • Opprett ny...