Gå til innhold

Sekk til bærbar maskin


Gissan

Anbefalte innlegg

Hei!

 

Går nå i tiende klasse, og ønsker å bruke pcen min på skolen. Jeg har en Toshiba P100-113 - 17" skjerm. Jeg har fått lov å bruke pcen på skolen, som et hjelpemiddel, men dette er ikke relevant for innlegget.

 

Jeg ønsker en sekk som har eget rom for maskinen, og som selvfølgelig har plass til en relativt stor og tung 17" bærbar maskin. Dette for å hindre slitasje på dataen. Har veske, men maskinen i vesken, og igjen i sekken, blir for stort, og vil ikke få plass min "nåbrukende" sekk. Vil ikke bruke kun vesken, da skolebøkene ikke får plass i en slik en.

 

Som sagt, ønsker sekk, og ikke veske.

 

Hilsen,

tissedam

Endret av tissedam
Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse
ja kom på det etter eg hadde postet

 

denne her

den passer til 17"

Veit ikkje kvaliteten på den, og den er litt dyrere, men det var den første eg fant

6717470[/snapback]

Daså. Var vel kanskje litt i dyreste laget den der.

 

EDIT:

 

Har hørt at kvaliteten på dicota sekkene skal være bra. så sikkert et bra kjøp

6717637[/snapback]

Ja, men jeg synes den var litt dyr. 800 for en sekk, er vel litt i dyreste laget for meg.

Endret av tissedam
Lenke til kommentar

Jeg kjøpte meg ny sekk nå, som skulle romme en 17" dell, og valget havnet på en jansport lap station eller noe slikt. Sekken er litt dyr, men den har 30 års garanti, og er god og bruke. Dessuten har den et helt separat rom innerst mot ryggen som er polstret hele veien med plass til laptop. 17" går AKKURAT, men det holder det. En 15" går også helt fint for det er mange justeringsmuligheter inne i rommet til laptopen.

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...