Gå til innhold

Send fantepakket hjem der de kommer fra!


Anbefalte innlegg

Fant en blogg på nettet ;)

 

De tar jobbene våre, de tar damene våre, de bosetter seg i ghettoer, bor gjerne 10 stykker i samme leilighet, jobber i butikk, handler på Lidl, snakker uforståelig og kommer fra steder du knapt har hørt om. Så kommer de hit i håpet om et bedre liv og en lys fremtid i en godt betalt jobb. Nå er det på tide at noen tar affære og sender dem hjem der de kommer fra! Hvem jeg snakker om? Inn-

http://blogg.ba.no/node/521

 

Er det så galen ?

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

 

Det verste er ikke at de (studentene – ikke vepsen) skal ha alt rabattert fordi de har brukt opp alle studielånspengene på øl og brennevin. Og cider. (Herregud!) Det verste er heller ikke at de spiller høy musikk kl. 05 om morgenen en tirsdag, for da skal jeg jo snart stå opp så alikevel. Det verste er ikke engang at de lager køer på byens utesteder. Det verste – uten tvil – er at dette fantepakket stikker av med de beste sitteplassene på bussen.

 

 

:!:

Lenke til kommentar
send dem heller rett hjem og i fensel der!

6717091[/snapback]

 

Er vel ikke straffbart å være tilflyttet student med rar dialekt vel?

:hmm:

6717111[/snapback]

 

hehe trur ikke det... kan vell føle deg ganske trygg ja.

 

Men som han tyskern som slo til meg for litt sia så jeg brakk kjeven pga han trudde jeg dreiv av med dama hans... sånne kan blir sendt hjem. Har ikke noe i Norge og gjøre syns jeg. Ikke snakka han norsk heller.

Lenke til kommentar
Jeg tror heller bloggen er skrevet i et forsøk på å være morsom  ;)

6717242[/snapback]

 

Han klarte det godt også!

 

Utrolig artig blogg. Det første jeg tenkte var "oh, nok en tråd om innvandringen.." men der ble jeg litt overraska, gitt. Bra skrevet, jarmo!

6719612[/snapback]

 

 

Hehe :) Er nok en helt annen person som har skrevet teksten...

Lenke til kommentar
Jeg tror heller bloggen er skrevet i et forsøk på å være morsom  ;)

6717242[/snapback]

 

Han klarte det godt også!

 

Utrolig artig blogg. Det første jeg tenkte var "oh, nok en tråd om innvandringen.." men der ble jeg litt overraska, gitt. Bra skrevet, jarmo!

6719612[/snapback]

 

 

Hehe :) Er nok en helt annen person som har skrevet teksten...

6719635[/snapback]

 

Hehe, ok, daså. Morsom er den forde :)

Lenke til kommentar

Pokker også, så topic og tenkte "nå kan jeg endelig banne en mod" :evil:

 

Morsom den bloggen. Skal si studentene får gjennomgå litt for tiden. Stakkarene lever jo på et absolutt minimum. :whistle:

 

Gi de mer støtte, pokker heller, gi de hver sin bil. Så slipper vi å se dem på bussen. Dog vil jeg tro at krysset på Danmarksplass vil stoppe enda mer opp som følge av forvirrede studenter som ikke helt vet hvor de skal

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...