Jump to content
Sign in to follow this  
TST

Still dine spørsmål om HW-LAN

Recommended Posts

Er det noe rundt HW-LAN du ikke har fått svar på? Nå har du mulighet til å stille dine egne spørsmål, og vinne to gratisbilletter.

Vennligst send spørsmålene på e-post-adressen oppgitt i artikkelen. Ikke still dem i denne tråden.

Les mer

Ja, det er nok mest sannsnlig at det blir til neste år om det skulle bli noe.

Det blir HW-LAN til neste år?

6718956[/snapback]

Det blir det vel, hvis dette lanet blir godt solgt...

Synd at jeg ikke kan være med på dette... :(

6718940[/snapback]

(vet at dette ikke er en whine tråd, men) Enig. Skulle så gjerne dratt...

2 dagers kjøring for å kjøre til LAN er litt mye, særlig når man ikke har bil eller serfikat...

Er ikke så mye et LAN kan gjøre utenom å ha et sted du kan rapportere til.

Kan derimot si at av de 3-4 gangene jeg har vært ¨på TG har jeg aldri engang hørt om tyveri. Tviler på at det blir et problem her.

Er ikke så mye et LAN kan gjøre utenom å ha et sted du kan rapportere til.

Kan derimot si at av de 3-4 gangene jeg har vært ¨på TG har jeg aldri engang hørt om tyveri. Tviler på at det blir et problem her.

6723760[/snapback]

Tja, hvem gidder å stjele og dra med seg en PC? Ikke at den bare er vankelig å stjle, men ærlig talt...

Han tenkte nok hovedsakelig på minnebrikker, trådløs mus/tastatur og annet som du lar ligge på pulten.

I løpet av morgendagen vil spørsmålene samles inn og sendes til ledelsen. Hvis du som leser dette har glemt å sende inn ditt spørsmål nå, så bør du med andre ord få ut fingeren. Hvis ikke går de to gratisbillettene til noen andre :-)

Se artikkelen for informasjon om hvordan du går frem.

Sign in to follow this  

• Create New...