Gå til innhold

Hjelp til kjøp av (billig) bærbar PC


Anbefalte innlegg

Hei.

 

Jeg lurer på om jeg skal invistere i en bærbar PC. Den skal helst være rimelig billig (rundt 6,000), men alikevel gi grei ytelse.

 

Jeg vil ha noe en kan spille spill på. Da snakker jeg ikke om nye spill som HL2, F.E.A.R. og så videre, men litt (kanskje en del) eldre. Wi-Fi (vet ikke om det er det rette "ordet", men det jeg mener er i alle fall at jeg vil ha innebygd støtte for trådløst nettverk på den) må den nesten ha.

 

Så, hva er den grei bærbar PC for spilling av eldre spill, surfing på internett og film-seing til helst under 6,000?

 

 

Takker for svar på forhånd. :)

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse
Er det ingen som har peiling? :(

6722472[/snapback]

 

Jeg tror faktisk ikke du får en pc til under 6000,- som klarer å dra de spillene du nevner. Kjøpte akkurat en pc til dama, ligger vel på posten og venter på henne nå tenker jeg.

 

http://pcutstyr.no/main.php3?PI=info&PNO=1...73X134471091850

 

Det er den pc`n som jeg tror du får mest for pengene nå om dagen. Ihvertfall av det som jeg har sett.

Lenke til kommentar

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

  Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...