Gå til innhold

Nytt design på ITavisen.no


nomore

Anbefalte innlegg

Hei

 

Eg ble litt sjokkert i dag da eg på min vanlige morgentur var innom ITavisen.no.

 

Der har de byttet ut det tidligere og reklame-overfylte designet med et enda dårligere og med enda mer reklame.

 

Innholdet på siden har tidligere vært lite å skryte over synes eg. At de nå har fått en verre design, med mer reklame taler for at eg ikke kommer til å besøke dem mer.

 

Hva synes dere andre?

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

Jeg trodde seriøst at det var noe galt med Linux'en og Operaen min. Har jo hatt noen problemer med slikt før på ett slikt oppsett. Trykka på F5 med engang og håpte på at det ville løse seg.

 

Det er sterkt gjort å gå ifra noe som fungerer optimalt, til det rotet som de har prestert å sette opp nå.

 

De har jo gjort helomvending ifra utviklingen. Det var jo slik sider så ut som for flere år sia, nå skal dem jo være "lette" i utseende aka Hardware. Lyse harmoniske farger som er avslappende å se på.

 

Nei dette var skuffende og rotetete.

Lenke til kommentar

Prøv å les kommentarene til artikkelen eg linket til over. Når du blar imellom sidene der er det ikke rent sjeldent følgende feil dukker opp:

 

Warning: mysql_connect(): Lost connection to MySQL server during query in /data1/www/php_include/db.php on line 103

 

Warning: mysql_select_db(): supplied argument is not a valid MySQL-Link resource in /data1/www/php_include/db.php on line 114

 

Warning: Cannot modify header information - headers already sent by (output started at /data1/www/php_include/db.php:103) in /data1/www/php_include/itavisen/old/session_ny.php on line 3

 

Warning: session_start(): Cannot send session cookie - headers already sent by (output started at /data1/www/php_include/db.php:103) in /data1/www/php_include/itavisen/old/session_ny.php on line 9

 

Warning: session_start(): Cannot send session cache limiter - headers already sent (output started at /data1/www/php_include/db.php:103) in /data1/www/php_include/itavisen/old/session_ny.php on line 9

 

Warning: main(/www/php_maler/itavisen/404.php): failed to open stream: No such file or directory in /data1/www/root_itavisen/php/vis_old.php on line 494

 

Warning: main(): Failed opening '/www/php_maler/itavisen/404.php' for inclusion (include_path='.:/usr/lib64/php/:/usr/share/pear/') in /data1/www/root_itavisen/php/vis_old.php on line 494

 

Eg mener, er siden utestet?

Endret av nomore
Lenke til kommentar

Det er greit at nye design ikke alltid faller i smak hos alle, men denne gang var det ikke bare smaken som gjør at det blir ille. Siden er jo så glorete og rotete at det blir faktisk vanskelig å skille reklamen fra "designet"/artiklene. Har ikke mye erfaring selv innenfor web-design, men dette må da bryte med det meste av hva som regnes for god og brukervennlig design.

 

Har alltid sjekket innom itavisen, men nå vurderer jeg seriøst og droppe det fremover pga. det ytterst brukerfiendtlige nye "designet".

 

:thumbdown::thumbdown:

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...