Gå til innhold

Noen tips til å bli fortest mulig exalted med AB?


Anbefalte innlegg

Jeg har akkurat fått meg Frostwolf Mounten og har planer om å bli exalted med AB.

Er ikke hardcore gamer, men setter jeg meg et mål går jeg virkelig inn for det.

Lurer på om dere har noen tips som gjør det litt enklere å bli exalted i AB.

 

Min status atm. er 4160 / 12000 Altså 1/3 på vei til revered.

Har ikke funnet noen spesiell sammenheng med når den rep'en kommer. Vet jo at den kommer fortere jo flere flagg man har, men er det noen timer på dette?Kommer den hvert 20 sek ?

 

Sånn ca. hvor lang tid brukte dere på å bli exalted?

Fint hvis noen kan dele sine erfaringer :)

 

Btw. spiller på Shadow Moon.

Lite kø i BG.

 

Warrior.

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

Får honor/rep for hver 300 poeng i AB, om jeg husker rett. Går vel fortest i et premade team som vinner over alt og alle. -.-

 

(Når du har 5 baser tar det 1minutt å vinne)

 

Hvis du vinner alt, så trenger du å spille rundt 300 AB'er, om du taper alle trenger du 2600 ellerno.

Lenke til kommentar
Får honor/rep for hver 300 poeng i AB, om jeg husker rett. Går vel fortest i et premade team som vinner over alt og alle. -.-

 

(Når du har 5 baser tar det 1minutt å vinne)

 

Hvis du vinner alt, så trenger du å spille rundt 300 AB'er, om du taper alle trenger du 2600 ellerno.

6714280[/snapback]

 

Ok, men gir blacksmith mer poeng enn de andre basene?

Finnes det noen AB addons eller noen kjekke macroer å bruke som f.eks varsler når allaiance nærmer seg?

takk for svar =)

Lenke til kommentar
Ok, men gir blacksmith mer poeng enn de andre basene?

Finnes det noen AB addons eller noen kjekke macroer å bruke som f.eks varsler når allaiance nærmer seg?

takk for svar =)

6714356[/snapback]

 

Blacksmith gir ikke mer poeng. Det finnes addons som viser timers på hver base, altså hvor lenge det er til horde/alliance har tatt over. Resten handler vel om å være raskere enn det andre laget. -.-

Lenke til kommentar
Får honor/rep for hver 300 poeng i AB, om jeg husker rett. Går vel fortest i et premade team som vinner over alt og alle. -.-

 

(Når du har 5 baser tar det 1minutt å vinne)

 

Hvis du vinner alt, så trenger du å spille rundt 300 AB'er, om du taper alle trenger du 2600 ellerno.

6714280[/snapback]

 

tatt med at man får rep fra å levere inn de "merkene" man får når vinner/taper?

Lenke til kommentar
Får honor/rep for hver 300 poeng i AB, om jeg husker rett. Går vel fortest i et premade team som vinner over alt og alle. -.-

 

(Når du har 5 baser tar det 1minutt å vinne)

 

Hvis du vinner alt, så trenger du å spille rundt 300 AB'er, om du taper alle trenger du 2600 ellerno.

6714280[/snapback]

Sykt, syyykt..

Lenke til kommentar

Uansett er det enklere å bli exhalted i AB nå enn det var før.

Merker stor forskjell etter de boosta rep i en patch (Husker ikke hvilken patch det var men)

Var py og pøh å få rep i AB før. Holdt på lenge med warrioren min før jeg nådde målet. Hadde ingen premade gruppe, kun randoms omtrent hele tiden.

Som dem andre har nevnt her, beste er å skaffe seg en gruppe og vinne raskt.

Stor forskjell på rep inntjening ved vinn og tap.

Endret av Darkrevan
Lenke til kommentar

10 rep per 200 resurser, 50 for 3 marks. 150 rep om du vinner altså. Mer i BG weekend.

Fra Neutral til Exalted (ikke medregnet quests) må du vinne 280 kamper, om du taper alle uten å få resurser, så må du tape 2520 kamper.

Fra der du er nå må du vinne 193 kamper, eller tape 1731 kamper.

 

Tips: Er ikke så gode med de :p

Lenke til kommentar
10 rep per 200 resurser, 50 for 3 marks. 150 rep om du vinner altså. Mer i BG weekend.

Fra Neutral til Exalted (ikke medregnet quests) må du vinne 280 kamper, om du taper alle uten å få resurser, så må du tape 2520 kamper.

Fra der du er nå må du vinne 193 kamper, eller tape 1731 kamper.

 

Tips: Er ikke så gode med de :p

6716845[/snapback]

Altså, spiller blir jo bare en plage og en lidelse hvis man skal holde på sånn. Det blir i hvert fall ikke så gøy som mange andre ting inne i spillet, med mindre man vil ta det over veeldig langt tid, noe som det virker trådstarter ikke vil? :p Er forresten rewardsa bra? (regner nesten med det) ;)

Lenke til kommentar
Jeg hadde det kjempemorro når jeg grindet rep med AB, antakelig fordi vi hadde en guild gruppe som var så og si uovervinnelig. Et game tok 5 minutter.

6717058[/snapback]

 

Jeg kjeder ræven av meg. Hordene gidder ikke spille mot oss fordi vi slower ned deres honor/hour ratio, så vi vinner alt.

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...