Gå til innhold

Føding vs nøtteknekker - mest smerte?


Deadringer

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

Hallo! svaret er jo helt åpenlyst! Ballespark!

Min helt relevante, og meget gode begrunnelse?:

 

Kvinner som får barn, har ofte ikke problemer med tanken på å føde igjen.

Men som får ett realt ballespark holder seg så langt borte fra selv tanken på ett ballespark, som så overhode mulig.

 

ergo. vondest = ballespark

 

 

:green:

(ta denne posten med den store klypen ironi den er ment :p)

Endret av MrLee
Lenke til kommentar

Det er heldigvis (bank i bordet) flere år siden noe jeg har opplevd mer enn lett "graze", men slik jeg husker det er det ikke smerte i det hele tatt, så jeg tror egentlig ikke de to kan sammenlignes. Jeg regner med at en fødsel innebærer "vanlig" fysisk smerte av type slag/kutt/klemt/brukket/stukket men som varer en del lengre enn vanlig, men det er ikke den typen smerte jeg har opplevd ved nøtteknekkere. Jeg vil tro at den ~timen du er satt ut av spill av en nøtteknekker er vondere og mer intens enn en fødsel, men at en lengre fødsel totalt sett kan oppleves som vondere pga det lengre tidsrommet som gjør at du samtidig blir knekt mer mentalt. Får du en nøtteknekker vet du tross alt at om du sitter og vugger med hodet i hendene mens du puster tungt i et kvarters tid er det meste over, men det mentale presset ved å vite at en fødsel kan vare i mange timer tar deg nok nærmere kanten.

 

EDIT: Litt stoff

Hmm.. merkelig at den er datert 2005 da jeg leste om dette for sikkert 10 år siden. :hmm:

 

Men det som hvertfall er sikkert er hva som er best for tredjeperson. Ref klippet et par sider bak versus en ukontrollert lobb i fotball så er det nok mange som grøsser av det første mens det andre ofte fremkaller en god latter.

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...