Gå til innhold

Føding vs nøtteknekker - mest smerte?


Deadringer

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse
Sikkert veldig forskjellig type smerte da, kan være vanskelig og sammenlikne.

 

Fødsel - Langvarig smerte.

Ballespark - Kortvarig, intens smerte.

6714204[/snapback]

Jeg er ganske slått ut etter å ha "knust" ballene, og smerten går ikke over med en gang.

6714211[/snapback]

 

Ah, sant det. Kom akkurat på at det varer faktisk ganske lenge det og. :hmm:

 

Da vil jeg si at ballesparket er værst. I hvert fall hvis det er tilstrekkelig hardt.

Lenke til kommentar
Tja... Hvor smertefullt dere tror dette er, er opp til dere selv å vurdere.

 

http://www.123hjemmeside.dk/fam-nielsen-/2142194#

6714232[/snapback]

Ok, hvem i helvete legger ut film hvor dama di føder?

6714249[/snapback]

Det er da noen som ikke er redd for å vise frem, så kan andre kanskje skjønmne hva som skjer.

 

Jeg tror allikevel man opplever ballespark som vondest. Tror en fødsel er mer slitsom, og smerten er jevn over lengre tid noe som jeg er ganske sikker på døyver den. Dessuten er det lettelsen av at alt slapper av når babyen er ute? Sånn veit jeg med andre smerter iallfall, at når du får ut det som gjør vondt, så går det over, du bare er litt øm. I ballene er det ikke sånn...

Lenke til kommentar

Trodde først topic handlet om driting vs. ballespark. Jeg bruker temmelig ofte uttrykket "å føde" når jeg skal på do og drite noe brutalt.

 

Tror seriøst at en (årntli') fødsel er betraktelig mye mer smertefullt enn et spark i balla. Hender jo titt og ofte at dama revner i kusa, så dere kan jo forestille dere hvordan det er.

Lenke til kommentar
Tror seriøst at en (årntli') fødsel er betraktelig mye mer smertefullt enn et spark i balla. Hender jo titt og ofte at dama revner i kusa, så dere kan jo forestille dere hvordan det er.

6714360[/snapback]

 

Eller må klippes for å få "mer plass", ikke noe uvanlig med det.

@Mixel, google er full av ekte fødsler...

Lenke til kommentar
Tror jeg så et program på Discovery som handlet om mann vs kvinne og i det programmet tok de opp emnet smerte. Hvis en mann måtte gå gjennom smertene en fødsel innebærer så ville den personen mest sannsynlig endt opp død.

 

Jeg stemmer fødsel :)

6714474[/snapback]

 

har jeg ikke noen som helst tro på!!

Lenke til kommentar

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

  Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
×
×
  • Opprett ny...