Gå til innhold
Trenger du tips og råd? Still spørsmål anonymt her ×

Vil gjøre noe spesielt for min kjære.


Anbefalte innlegg

Etter en periode hvor ting har gått veldig vanskelig for meg og min kjæreste begynner det endelig å se bra ut igjen.

 

Hun er verdens herligste jente, og jeg har lyst å planlegge en tur for meg og henne, en tur som vil bety noe spesielt og som viser at jeg sitter stor pris på henne. Er lenge siden vi har kunne gjort noe alene pga unger, så nå er det virkelig på tide.

 

Turen må være en helgetur, fra torsdag til søndag, eventuelt til mandag og må finne sted i løpe av høsten.

 

Problemet er at jeg ikke har så veldig mye penger, så vil derfor finne noen gode alternativer som ikke koster så altfor mye.

 

Siden jeg ikke er så veldig bereist i denne verden håper jeg noen her kan komme med noen gode forslag til reisemål, spesielle ting som kan gjøres der, samt steder å sove.

 

Avreise må være fra Bergen, men kan gå innom andre byer i Norge dersom det vil lønne seg.

 

Håper på så mye hjelp som mulig så jeg kan få planlagt en uforglemelig helg for min kjære:)

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

Noko som ville vore veldig romantisk (I mine auge) ville vel kanskje være å ta ho med på f.eks. ett hotell der du fiksa det med deilig masasje (Har ingen ide om korleis du skrive det, på tide å komme tilbake til skulen) så tar du ho med ut med fin vin å bada i boblebad med veldig deilig og varmt vatn (Berre du og ho) For deretter å ta ho med på fin middag. Deretter kan du jo tenke deg resten av natta :p

 

 

Neste dag då ho står opp vil ho kanskje våkne til fin frukost som du har lagd til ho, med god drikke og mat, på fint fat, og kanskje du har med blomster?

 

Kanskje overraske ho med noko som du vil ha ho med på, eller rett og slett berre kule'ann :)

 

 

Resten av dagane er eg som for idèa atm.

 

Lykke til :w00t:

Lenke til kommentar

Jeg vil annbefale krakow i Polen jeg. :) Det er et slott i den byen(husker ikke navnet i farten) Det ligger ved et vann, og har en liten "park" ved vannet. En piknik der en tidlig høstkveld kan være en utrolig ting. I tillegg er det en utrolig vakker by, med mye å gjøre.

 

Plass å bo: Hvis det ikke er så nøye å bo i sentrum kan jeg annbefale et hotell som heter hotel kontrast. Et lite og koselig hotell litt utenfor sentrum. Det er billig, og maten og servicen er upåklagelig. :)

Hjemmesiden til hotellet.

 

Reise: Å reise til krakow er relativt billig, skal se hva jeg finner av priser. :)

Endret av SumSar
Lenke til kommentar

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

  Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
×
×
  • Opprett ny...