Gå til innhold

Fornuftig kjøp av skjerm?


Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse
Du bør få en som har DVI, hvis du ikke er spesielt kravstor da...

 

Dvi gir bedre klarhet og klarere lys (har jeg merket hvertfall)

 

Legg på noen ekstra kroner og få en med DVI.

 

Er du ikke så veldig pirkete med den visuelle kvaliteten så er det et fett om du velger en skjerm uten DVI men du bør helst velge en skjerm med DVI for du vil merke forskjell...som pumpehagle skriver over..helt enig med deg pumpehagle..

Lenke til kommentar
Du bør få en som har DVI, hvis du ikke er spesielt kravstor da...

 

Dvi gir bedre klarhet og klarere lys (har jeg merket hvertfall)

 

Legg på noen ekstra kroner og få en med DVI.

 

Er du ikke så veldig pirkete med den visuelle kvaliteten så er det et fett om du velger en skjerm uten DVI men du bør helst velge en skjerm med DVI for du vil merke forskjell...som pumpehagle skriver over..helt enig med deg pumpehagle..

6720039[/snapback]

 

Okey, da har jeg kommet fram til denne: http://www.psdata.no/ps.asp?it=129227&mlevel=260300

 

Vil dette være et bedre valg? :)

 

Mvh,

Christoffer :)

Lenke til kommentar
Okey, da har jeg kommet fram til denne: http://www.psdata.no/ps.asp?it=129227&mlevel=260300

 

Vil dette være et bedre valg?

 

Den skjermen som du har valgt der har jeg personlig ingen erfaring med..Så der kan jeg ikke uttale meg...Utenom at jeg hadde ikke valgt den..Personlig ville jeg valgt et mer kjent skjerm merke som Samsung,BenQ,HP..

 

Skal selv ha meg en ny monitor snart og jeg personlig liker denne

her widescreen monitor som du ser..kanskje ikke akkurat det du leter etter..

Denne her har jeg også vurdert selv...men har ikke kommet fram til hvilket av de jeg skal ha..

Endret av Scortech
Lenke til kommentar
Okey, da har jeg kommet fram til denne: http://www.psdata.no/ps.asp?it=129227&mlevel=260300

 

Vil dette være et bedre valg?

 

Den skjermen som du har valgt der har jeg personlig ingen erfaring med..Så der kan jeg ikke uttale meg...Utenom at jeg hadde ikke valgt den..Personlig ville jeg valgt et mer kjent skjerm merke som Samsung,BenQ,HP..

 

Skal selv ha meg en ny monitor snart og jeg personlig liker denne

her widescreen monitor som du ser..kanskje ikke akkurat det du leter etter..

6721059[/snapback]

 

Sitter med den LG'en fra Elkjøp jeg. Gå inn og se så ser du hvem jeg mener. 1400:1 i kontrast, fungerer helt rått! 8 ms og 1680x1050 :w00t:

Lenke til kommentar
Følger det med DVI kabel på LG'en som elkjøp selger? Har tenkt å kanskje kjøpe den...

Mange som sier den er bra. :thumbup:

6721185[/snapback]

 

Dvi-kabel, Vga-kabel, strømkabel, drivercd, manual... alt du trenger :p

 

EDIT: Prøv å kjør spill i 1680x1050, blir så syyyykt digg :thumbup:

Source spill som day of defeat får jeg nesten utløsning av å se på :( ...:p

Er også veldig nice til å se film på. Har ennå ikke prøvd xbox 360 på den, men regner med at det blir nice.

Kontrasten gjør jobben sin + at jeg merker ikke noe etterslep!

 

Igjen, anbefales!

Endret av pumpehagle
Lenke til kommentar
Har ennå ikke prøvd xbox 360 på den, men regner med at det blir nice.

 

Kjører xbox 360 på min 32" HDtv :thumbup:

 

Sikker grei den monitoren som du har...

6721285[/snapback]

 

Har en 32" HDTV som jeg bruker den på. Den har oppløsning på 1366x768 og det blir veldig bra, men kunne godt tenke meg å se hvordan det blir på 1680x1050.

Lenke til kommentar

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

  Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...