Gå til innhold
Trenger du hjelp med PCen? Still spørsmål her! ×

Compaq Armada 1500c


Anbefalte innlegg

Hei. Fikk tak i en bærbar, og satte inn ny hd og 128mb minne. Ser ikk ut til at jeg fåt den til å starte å boote fra cdrom. Har prøvd flere typer oppstartdisketter. Tenkte at hvis jeg kom meg inn i bios for å sette booting fra cd så kanskje jeg kunne få lagt in xp, men dengang ei, klarer ikke å komme meg inn i bios. Noen tips her.:(

Endret av wesu
Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse
Hei. Fikk tak i en bærbar, og satte inn ny hd og 128mb minne. Ser ikk ut til at jeg fåt den til å starte å boote fra cdrom. Har prøvd flere typer oppstartdisketter. Tenkte at hvis jeg kom meg inn i bios for å sette booting fra cd så kanskje jeg  kunne få lagt in xp, men dengang ei, klarer ikke å komme meg inn i bios. Noen tips her.:(

6713240[/snapback]

 

Takk for responsen, og hyggelig å bli hilset velkommen.

Nå har jeg prøvd alle f-tastene, samt noen andre. meldingen er:Ugyldig systemdisk. Skift disk og trykk en tast.

Lastet ned bootdisker fra bootdisk.com men fikk ikke noen nytte av det. I starten brukte jeg oppstartdiksett for W98, og fikk da partisjonert hd ok. Partisjonen ser ikke likedan ut med andre bootdisker, hvis den opplysningen er til hjelp.

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...