Gå til innhold

Leter etter en spesiell PowerPoint-fremvisning


Tandamram

Anbefalte innlegg

Dama fikk en mail for en stund tilbake med en bildeserie laget i PowerPoint. Hun slettet denne rett etter jeg hadde sett den, og nå i ettertid skulle jeg gjerne hatt den igjen. Skal prøve å forklare hvordan den var.

 

Den begynte med tekst a`la:

 

"A typical nightclub in Scandinavia"

 

Og så kom en bildeserie fra en eller annen nattklubb med utrolig mange flotte damer, gubber etc.

 

Deretter kom teksten (a`la):

 

"A typical nightclub in UK" og selvfølgelig en bildeserie av takras, ølvommer og det som verre er.

 

Greia er at det for tiden er skrive-på-toalett-veggen-krig på jobben, UK vs. oss, og jeg tenkte å toppe det med denne bildeserien.

 

Sier takk for tips til hvor jeg kan finne den, direkte linker o.l..

Lenke til kommentar
  • 3 uker senere...
Videoannonse
Annonse

Hang opp bildene i går, og det tok ikke rare tiden før det var en respons på veggen. Det var noe a'la "It's your wives and daughters we're f*ck*ing while we're here".

 

Kunne ikke dy meg og måtte bare skrive:

 

"Hahahaha, yeah right! We all know what kind of b*tch*s that go to Beverly's, that's why we (noggies (merk: norwegians)) stay clear of the place."

 

Nå detter nok noen av lasset, men Beverly's er en pub i Stavanger som er kjent for å ha kunder til alle døgnets tider, uansett dag, og da spesielt mye engelskmenn. Beverly's er en grei nok plass, det. Litt rølpete kanskje.

 

Engelsk svar: We don't all go to Bev's.

/\

||

||

Mitt svar: (Liar)

 

Bildene ble forresten tatt ned senere i dag, og det ser ut til at dem skal male veggene.

 

Hvem var det som sa "Blanke ark og tegnestifter til..."?

 

Edit: Kåre

Endret av Shio
Lenke til kommentar

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

  Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
×
×
  • Opprett ny...