Gå til innhold

Mister lyden i wow


Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

Jeg søkte litt på wow-forumet som jeg ble tipset om (takk Darkrevan). Pinlig nok var det beste tipset jeg fant fra en blå. Forslaget var å sette på default igjen, noe som funker bra sålenge jeg ikke endrer på det etterpå. Endrer jeg noe kan lyden igjen bli borte, men altså fåes tilbake ved samme prosedyre.

Har forøvrig også opplevd chokkes problem, men det er ikke oftere enn at det ikke plager meg. Mye lyd er bedre enn ingen lyd :)

Endret av kafan
Lenke til kommentar
mens vi er inne på lyd...

Selv har jeg lyden på rundt 30 % og musikken på 50% (inne på innstillenge), og hvis jeg legger ned wow, og åpner det opp igjken er ofte lyden drita høy (sound er satt til 100 % og music 100 %). Plagsomt :S

6716076[/snapback]

Har noe av det samme jeg og, men jeg trenger ikke stille ned lyden.

Det som skjer at lyden som pågår akkurat når jeg tabber blir boosta. Ganske skremmende når det f.eks er er BG win melodien som blir boosta ^_^

Lenke til kommentar

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

  Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
×
×
  • Opprett ny...