Gå til innhold

Farlig å være våken for lenge?


Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse
Nå har jeg vært søvnløs i 30 timer.. det er det lengste hittil.. Jeg begynner, med hånden på hjertet å se dyr utenfor vinduet mitt. Er det normalt?

 

En moskus gikk nettop forbi. Jeg bor på rena :/

6712138[/snapback]

bwahaha..sånn er det vertfall i militæret :!: . like...flygende hamurgere (lite mat også vett). *glede seg*

Endret av KittyCat
Lenke til kommentar
Det er faktisk mulig å dø av søvnmangel. Men om du klarer å holde deg våken så lenge at du klarer det har du talent.

6712600[/snapback]

 

Det er mange som har dødd på grunn av søvnmangel.

 

Var ikke lenge siden en "oppegående" gamer spillte everquest 72 timer i strekk, da han bare datt om. Fordi han ikke hadde sovet.

Lenke til kommentar
Det er faktisk mulig å dø av søvnmangel. Men om du klarer å holde deg våken så lenge at du klarer det har du talent.

6712600[/snapback]

Det er mange som har dødd på grunn av søvnmangel.

 

Var ikke lenge siden en "oppegående" gamer spillte everquest 72 timer i strekk, da han bare datt om. Fordi han ikke hadde sovet.

6712636[/snapback]

Han var vel gjerne rusa på enkelte uheldige stoffer i tillegg, da. :wee:
Lenke til kommentar

Kai Risholt, fotballspiller på Hønefoss (tror jeg) gikk for en periode siden søvnløs i et par, tre uker (tatt fra hukommelsen). Han var i den perioden gjest hos skavland sammen med en søvnforsker. Denne søvnforskeren sa at det var mulig å dø pga for lite søvn, men da Kai var enda ikke i faresonen.

Så, 30 timer, og 72 for den saks skyld er vel lilleputt-kategorien

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...