Gå til innhold

apache igjen... eg føler meg som et problembarn :S


Gjest Slettet+142

Anbefalte innlegg

Gjest Slettet+142

koffor kommer dette opp?

Warning: session_start() [function.session-start]: open(/var/lib/php5/sess_15852f1d484899ed7403a9a99a08b51f, O_RDWR) failed: Permission denied (13) in /var/www/www/index.php on line 2

 

Warning: session_start() [function.session-start]: Cannot send session cookie - headers already sent by (output started at /var/www/www/index.php:2) in /var/www/www/index.php on line 2

 

Warning: session_start() [function.session-start]: Cannot send session cache limiter - headers already sent (output started at /var/www/www/index.php:2) in /var/www/www/index.php on line 2

 

har holdt på litt med chown og chmod no, og etter at eg chmoddet/chownet /var/www (-Rv) kom feilmeldingen opp :confused:

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse
Gjest Slettet+142
chmod -R is bad.. mkay?

 

Har php/apache lesetilgang til de gitte katalogene?

Husk at mapper må være executeable.

6712309[/snapback]

dæven... :p mkay??

virket etter å ha endret litt gruppe-tilganger osv... :p

men uansett skjønner eg ikkje at session ikkje skal virke uansett mappetilgang eller ikkje :confused::no::ermm:

Lenke til kommentar

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

  Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
×
×
  • Opprett ny...