Gå til innhold

Noen stjal mobil på fest. Hvordan finne tyven?


ostov

Anbefalte innlegg

Hei!

Var på fest i går. Hadde mobilen min på lading på datarommet til han som hadde festen. Det var en del folk der, men jeg kjenner alle som var der. Jeg har et par mistenkt, men er ikke sikker. Har dere noe ide om åssen jeg kan finne ut av det uten å være "frekk". Kan hende at det ikke er han/hun...

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse
Hei!

Var på fest i går. Hadde mobilen min på lading på datarommet til han som hadde festen. Det var en del folk der, men jeg kjenner alle som var der. Jeg har et par mistenkt, men er ikke sikker. Har dere noe ide om åssen jeg kan finne ut av det uten å være "frekk". Kan hende at det ikke er han/hun...

6711248[/snapback]

Ring til telefonen mens du prater med de som var på festen.

 

:p

Lenke til kommentar
Går an å sperre telefonen også, hvis du har imei-nummeret. Så får i det minste ikke tyven brukt telefonen din (en mager trøst).

Men hvis du kjenner alle så spør du dem rett ut om de har sett/hørt noe, en etter en. Kjenner du dem godt kan du kanskje se hvem som lyver?

6711384[/snapback]

 

Hvem ringer jeg til da? Har chess

Lenke til kommentar
Går an å sperre telefonen også, hvis du har imei-nummeret. Så får i det minste ikke tyven brukt telefonen din (en mager trøst).

Men hvis du kjenner alle så spør du dem rett ut om de har sett/hørt noe, en etter en. Kjenner du dem godt kan du kanskje se hvem som lyver?

6711384[/snapback]

 

Hvem ringer jeg til da? Har chess

6711394[/snapback]

Det vet jeg faktisk ikke. Ring chess. Hvis det ikke er dem som skal ta seg av det, vet de sikkert hvordan det kan ordnes ;)

Lenke til kommentar
Går an å sperre telefonen også, hvis du har imei-nummeret. Så får i det minste ikke tyven brukt telefonen din (en mager trøst).

Men hvis du kjenner alle så spør du dem rett ut om de har sett/hørt noe, en etter en. Kjenner du dem godt kan du kanskje se hvem som lyver?

6711384[/snapback]

 

Hvem ringer jeg til da? Har chess

6711394[/snapback]

Da ringer du telenor.

Lenke til kommentar
Går an å sperre telefonen også, hvis du har imei-nummeret. Så får i det minste ikke tyven brukt telefonen din (en mager trøst).

Men hvis du kjenner alle så spør du dem rett ut om de har sett/hørt noe, en etter en. Kjenner du dem godt kan du kanskje se hvem som lyver?

6711384[/snapback]

 

Hvem ringer jeg til da? Har chess

6711394[/snapback]

Da ringer du telenor.

6711424[/snapback]

 

Telenor? Chess bruker jo Netcoms nett

Lenke til kommentar

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

  Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
×
×
  • Opprett ny...