Gå til innhold

Kjøpe bærbar nå eller vente?


SirJames

Anbefalte innlegg

Har tenkt å kjøpe bærbar pc til rundt 10 000 kr. Pcen skal brukes i hovedsak til surfing og spilling. Skal jeg kjøpe nå eller vente? Grunnen til at jeg spør er at jeg har hørt at det lanseres nyere teknologi i løpet av høsten.

 

Noen vil jo si at det kommer nytt hele tiden, og hvis man hele tiden skal vente får man aldri kjøpt noe. Men har en stasjonær nå og har ikke noe stress egentlig. Men vet det blir plassmangel etterhvert. Bærbar funker bedre i små leiligheter.

 

 

Noen med tanker om det?

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse
Noen vil jo si at det kommer nytt hele tiden, og hvis man hele tiden skal vente får man aldri kjøpt noe.  Men har en stasjonær nå og har ikke noe stress egentlig. Men vet det blir plassmangel etterhvert. Bærbar funker bedre i små leiligheter.

6711140[/snapback]

 

Her gir du svaret selv. Sånn er det hele tiden, og det kommer ny teknologi hele tiden, ikke bare en gang i løpet av denne høsten. Skal du ha bærbar, kjøper du når du trenger det, evt. når det du trenger er blitt såpass rimelig at du har råd til det.

Lenke til kommentar

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

  Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...