Jump to content
Sign in to follow this  
SirJames

Kjøpe bærbar nå eller vente?

Recommended Posts

Har tenkt å kjøpe bærbar pc til rundt 10 000 kr. Pcen skal brukes i hovedsak til surfing og spilling. Skal jeg kjøpe nå eller vente? Grunnen til at jeg spør er at jeg har hørt at det lanseres nyere teknologi i løpet av høsten.

Noen vil jo si at det kommer nytt hele tiden, og hvis man hele tiden skal vente får man aldri kjøpt noe. Men har en stasjonær nå og har ikke noe stress egentlig. Men vet det blir plassmangel etterhvert. Bærbar funker bedre i små leiligheter.

Noen med tanker om det?

Noen vil jo si at det kommer nytt hele tiden, og hvis man hele tiden skal vente får man aldri kjøpt noe.  Men har en stasjonær nå og har ikke noe stress egentlig. Men vet det blir plassmangel etterhvert. Bærbar funker bedre i små leiligheter.

6711140[/snapback]

Her gir du svaret selv. Sånn er det hele tiden, og det kommer ny teknologi hele tiden, ikke bare en gang i løpet av denne høsten. Skal du ha bærbar, kjøper du når du trenger det, evt. når det du trenger er blitt såpass rimelig at du har råd til det.

Det kommer ny teknologi hele tiden, men cluet er at det kommer med jevne mellomrom. For å få mest ut av pengene er det jo greit å kjøpe rett etter at det kommer ut, dvs. å nå vente en måned på Intel Core 2 Duo hvis man kan det. Det kommer nok ikke noe bedre enn den på en del måneders tid.