Gå til innhold

Hvilken bøker til CCNA


disconisse

Anbefalte innlegg

Hei

Jeg har tenkt å begynne å lese for å ta min CCNA sertifisering. Kan noen av dere anbefale en god bok(eller flere)?

 

Hvilken eksamener må man ta for å bli ccna?

 

Har sett litt rundt på nettet (og datajungelen) og der er det jo mye å velge mellom. Men jeg lurer på om noen av dere kan fortelle om bøker som dere har erfaringer med??

 

På forhånd takk

Disco......

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

Man kan ta sertifiseringstesten hos en leverandør som har samarbeid med Prometric eller Pearson VUE. Se for eksempel www.prometric.com for tilbydere.

 

Eksamen består av spørsmål og simuleringsoppgaver. Det er viktig å tilegne seg praksis, enten ved å bruke simuleringsprogram eller få tak i selve utstyret som seff er det beste. Koster litt over 1000 kr for selve testen.

Lenke til kommentar
Man kan ta sertifiseringstesten hos en leverandør som har samarbeid med Prometric eller Pearson VUE. Se for eksempel www.prometric.com for tilbydere.

 

Eksamen består av spørsmål og simuleringsoppgaver. Det er viktig å tilegne seg praksis, enten ved å bruke simuleringsprogram eller få tak i selve utstyret som seff er det beste. Koster litt over 1000 kr for selve testen.

6753574[/snapback]

 

Takk.

Er det bestått / ikke bestått? karakter?

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...