Gå til innhold

PSdata svarer ikke på angrerett mail jeg har sendt


Anbefalte innlegg

Jeg fikk en bestilling fra PSdata for ca. 4 uker siden. Fredag 21/7 fant etterhvert ut jeg kommer til å tjene dårligere enn forventet så jeg skule sende tilbake 2 ting.

En GPU block og en PSU som tilsammen kom på ca. 1500,- så jeg sende dem en mail om retur Onsdag den 2/8 og fikk automatisk svar Torsdag 3/8 med saksnummer og det hele så jeg tenkte at dette ville orde seg ...

 

Jeg ventet og jeg ventet, men fikk ikke et eneste svar så jeg sende en meling til med saksnummer og diverse som en påminelse husker ikke datoen og jeg fikke ennå ikke noe svar så jeg ble nokså iritert og sende dem en siste påminselse nå på fredag den 18/8 og ga dem en frist til søndag den 20/8 og svare på selv om de har stengt på søndager og kaskje lørdager ...

 

Så nå lurer jeg på hva rettighetene mine er ?

Har kopi av den automatiske mailen jeg fikk og den siste påminelsen jeg sendte dem ikke noe annet da jeg trodde dette skulle ordne seg uten problemer og gjett om jeg ble skuffet. Tror aldri jeg skal handle noe mer på PSdata uansett pris ...

 

Har jeg rett til noen slags type erstaning siden det har tatt så lang tid i form av gratis tilbake frakt ol. ?

 

Takker for svar fra en desperat fyr ...

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse
Produkter som skal returneres til PS Data AS 

1.Returnr

All retur til PS Data må merkes med returnummer. Returnummer fåes ved henvendelse til PS Data via: a) telefon: 37 25 37 50 , eller via b) e-post: til [email protected] 

 

Hentet fra PSdata sin hjemmeside ....

 

Akkurat hva jeg gjorde jeg sende dem en mail ...

6710129[/snapback]

 

det er sikkert bare en liten feil, alle gjør feil. ok de kommer nok til å ordne opp. psdata er gode sånn

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...