Gå til innhold

hjelp til å lage en DVD


Anbefalte innlegg

Hei

 

håper jeg er på riktig forum nå :)

 

 

Skal lage en dvd med en film på og ett bilde galleri

 

Trenger og få opp en meny der man kan velge hvem av disse man skal inn på o.s.v

 

Er ganske blank på dette .

 

Noen som har forslag - først og fremst hva slags program er bra å bruke til dette. gjerne shareware om det finnes. skal gjøres fort og enkelt så stiller ikke så mye krav annet enn at det funker.

 

Takker for all hjelp

 

Hilsen Morten

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse
Jeg brukte akkurat Nero Vision Xpress til det, følger med Nero6 (og sikkert 7), og var utrolig enkelt å bruke. Det eneste er at du må belage deg på at Transcoding av evt. filmer og sånn kan ta en god del tid. DVD'en jeg lagde her om dagen var på 3.8 GB og brukte rundt 5 timer på å transcode og brenne.

6713917[/snapback]

 

 

Takker - skal sjekke ut det

 

m

Lenke til kommentar

Hei.

Et lite tips til alle som brenner dvd'er, eller cd'er for den saks skyld: Brenn med lav hastighet. Om du brenner en DVD i hastigheten 2,5 X i stedet for 8 vil kvaliteten være merkbart bedre. Flere spillere vil klare å lese den, og den vil ikke begynne å hakke halvveis i filmen, som hjemmebrendte dvd'er har en lei tendens til å gjøre.

 

Lykke til.

Lassjus

Lenke til kommentar
Hei.

Et lite tips til alle som brenner dvd'er, eller cd'er for den saks skyld: Brenn med lav hastighet. Om du brenner en DVD i hastigheten 2,5 X i stedet for 8 vil kvaliteten være merkbart bedre. Flere spillere vil klare å lese den, og den vil ikke begynne å hakke halvveis i filmen, som hjemmebrendte dvd'er har en lei tendens til å gjøre.

6718106[/snapback]

What's new? ;)

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...