Gå til innhold

Bærbar som drar de beste spill med god grafikk?


Anbefalte innlegg

Hei :),

 

Har sett det er noen tråder med folk som spørr om gode bærbare pc'er som kan brukes til spilling. Mitt spørsmål er vel ganske likt, men jeg lurer på gode bærbare pc'er som kjører spill som oblivion, bf2 og F.E.A.R i go grafikk (trenger ikke være den beste, men helst over medium).

 

Hvor mye må jeg ut med for å få en slik pc? Vill att denne pcn skal kunnes spille med noen år fremover i tid også. Skal bruke den til 2 år vidregående, og vil helst att den skal holde utover høyskole/universitet også (altså att det fremdeles vill være en grei nokk pc om 2-3 år?).

 

Håper på mange svar :)

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

En bærbar vil nok holde lengre enn 2-3 år mtp tekstbehandling og generell bruk, men jeg tror det er litt optmistisk å "spille med noen år fremover" på en bærbar. Utviklingen i spillene går bare en vei - mer detaljer og mer fysikk - noe som gjør det utrolig krevende for pc'en. Pc'en som er anbefalt vil jeg og anbefale, evt kjøp en billigere bærbar og invester i en stasjonær og. Du får ufattelig mye mer datakraft til halvparten av den prisen på den bærbare (sett bort ifra skjerm og dilldall)

Lenke til kommentar

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

  Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...