Gå til innhold

Nordlys i kveld


Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse
Du burde kanskje ha annen vinkel, siden nordlyset ikke er spennende når du ser det slik. Men det er min mening.

6708860[/snapback]

 

Er så mye hus og tre rundt her som jeg ikke ville få med, derfor ble det slik denne gangen.

Har tatt bedre nordlysbilder enn dette, men første gangen dette med dslr, med så svakt nordlys ble det ikke bedre denne gangen.

Lenke til kommentar

Her trengs det mer jobb i ettertid. Du kunne nok kjørt på med lengre eksponering (evt større blender også).

Jeg måtte konse litt for å i det hele tatt se lyset, men i Photoshop var det raskt å hente frem mye av lyset, men kvaliteten blir så som så pga støyen som blir med i samme operasjon.

 

Jeg vil tro det var et flott syn.

Lenke til kommentar

Hvor er dette tatt?

Trodde ikke det var nordlys ennå..

 

 

Tja, her i Narvik har jeg sett Nordlys to kvelder på rad når jeg har ruslet hjem fra jobb. Og det må være passe sterkt siden det klarte å trenge gjennom lysforurensningen en by lager. Desverre er det stort sett det bare grønne nordlyset som viser seg, og det viser seg ikke en gang i fra sin mest dramatiske side. Jeg gleder meg litt til vinteren, da blir det kanskje noe vilt med Nordlys. I fjor reiste jeg fra Senja til Narvik, i slutten av september. Da var det noe sinnsykt med nordlys. Vi måtte stoppe bilen og bare studere.

 

Uansett, dette blir vel off-topic. I og for seg er det et greit bilde av Nordlyset, selv om den manipulerte versjonen presentert nedenfor originalbildet var noe bedre. Grønt nordlys synes ihvertfall ikke jeg at er så spennende, med mindre det er mye av det, så det var jo litt dumt.

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...