Kasu 4 Report post Posted August 19, 2006 Fant ingen gode tråder om dette. Jeg trenger noen gode krim filmer, noe som f.eks. The Usual Suspects og Oceans Eleven/Twelve, Nattsvermeren. Ikke det at de er så like, men dere skjønner hva jeg tenker på? Gjerne noen litt "smarte" filmer. Dere kan godt nevne noen gode fantasy og komedie filmer mens dere i farta også Takk på forhånd S.E. Quote Share this post Link to post
xkharonx 0 Report post Posted August 19, 2006 (edited) Hvis du takler asiatisk film så er Memories of Murder å anbefale. Fantastisk film om Sør-Koreas første seriemorder. Edited August 19, 2006 by xkharonx Quote Share this post Link to post
Gunfreak 10226 Report post Posted August 19, 2006 andre gang i dag jeg anbafaler HEAT Quote Share this post Link to post
Kasu 4 Report post Posted August 19, 2006 (edited) Begge virket lovende Takker for forslagene, og tar fortsatt i mot en haug med nye Edited August 19, 2006 by Sir Eatsalot Quote Share this post Link to post
Kasu 4 Report post Posted August 19, 2006 Momento har jeg sett, Se7en må sees ! Quote Share this post Link to post
Swome 211 Report post Posted August 20, 2006 Lock, Stock and Two Smoking Barrels, både smart og full av morsomme misforståelser. Quote Share this post Link to post
Svein_Jarle 364 Report post Posted August 20, 2006 The Butterfly Effect Quote Share this post Link to post
Cyberfrog 195 Report post Posted August 20, 2006 Snatch Stilig film, bl.a. med Brad Pitt som boksende sigøyner. Quote Share this post Link to post
Never_Ever 0 Report post Posted August 20, 2006 Devil in a Blue Dress God film som faktisk inneholder "Crime / Mystery / Thriller" som emnetittelen din beskriver. (visste det faktisk ikke før jeg skulle før jeg skulle finne imdb-link ) Quote Share this post Link to post
Kasu 4 Report post Posted August 20, 2006 Tusen takk folkens, har mye å velge i her nå ! Quote Share this post Link to post