Gå til innhold

Windows XP og passord...


Anbefalte innlegg

Etter noen øl i går kveld var jeg på nettet med maskinen min men har nå byttet passord i fylla og når jeg våknet i dag så kom jeg ikke inn på maskinen.

hmmm har tydligvis byttet passord i natt når jeg var litt full...

 

faen å dette må jeg slutte med......

 

Finnes det noen måte å finne ut passord og få tilbake maskinen min snufs snufs....

 

 

Help meg plz.....

 

Falken

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse
Her er en måte å gjøre det på. Har ikke prøvd dette selv.

6707288[/snapback]

 

 

hmm sjekket og overskriften er :

 

How to Hack or Break Into a Windows Xp Computer Without Changing Password

 

Men jeg trenger å enten finne ut hva passordet er eller få det resatt....

 

 

Tak for hjelpen....

 

Falken

Lenke til kommentar

Du kan boote en linux-live-cd og hente ut SAM-fila (windows->system32->drivers tror jeg).., så kan du knekke passordet med et verktøy (nei jeg kan ikke nevne noen navn her, og heller ikke sende noe på msn. google er din venn; du bruker ikke mer enn 2 sek der for å finne noe).

Endret av Zethyr
Lenke til kommentar

Break-Into-a-Password-Protected-Windows-XP

Denne da, høres mer riktig ut.

Here are two simple ways to access Windows with Administrator rights and privileges if:

 

    * You have password protected your Windows XP system and can't remember the password(s) to login regularly.

    * You've forgotten the password to an Administrator account and have lost the ability to change any of the vital system  settings.

Lenke til kommentar

Dersom det er flere admins på PC-en kan du jo bare spørre dem om å endre passord. Ellers kan du bruke Auditor Security Collection/Back|Track. Denne live-distroen inneholder mange hacke-verktøy, blant annet for å hacke passordet ditt i XP.

 

Er usikker på om jeg beveger meg på kanten av loven til forumet her, men det er da ikke ulovlig å hacke sitt eget passord! Dersom en mod er av annen oppfatning, får han/hun fjerne det jeg har skrevet :)

 

Dersom du er interessert i mer, kan jeg sende deg en PM med mer info om denne distroen :) Komputer for alle hadde nemlig en guide om akkurat dette.

 

Goscinny ;)

Endret av Goscinny
Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...