Gå til innhold

Kjøpt meg ny gitar


Even.

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse
God å spille på og eller?

6751960[/snapback]

 

jeg har tester en god del slike. de er veldig gode å spille på.

selv har jeg en ibanez rg720 (hvis jeg husker riktig) som koster meg 16k for en 7 års tid siden :nei: .

 

når jeg engang kommer til å kjøpe ny gitar, så blir det nok en gibson eller bc-rich ja. herlige gitarer. lette å spille på. strengene ligger perfekt til halsen. spiller ti ganger på bedre på disse gitarene enn den jeg har nå

Lenke til kommentar
God å spille på og eller?

6751960[/snapback]

 

jeg har tester en god del slike. de er veldig gode å spille på.

selv har jeg en ibanez rg720 (hvis jeg husker riktig) som koster meg 16k for en 7 års tid siden :nei: .

 

når jeg engang kommer til å kjøpe ny gitar, så blir det nok en gibson eller bc-rich ja. herlige gitarer. lette å spille på. strengene ligger perfekt til halsen. spiller ti ganger på bedre på disse gitarene enn den jeg har nå

6752012[/snapback]

driver akkurat å ser på ny gitar selv. Har dessverre ikke råd til Gibson, men tenker på Epiphone. Hvordan er Epiphone å spille på. Har prøvd å spille på en Gibson Les Paul, og der ligger strengene som du sier, perfekt til halsen. Hvordan er Epiphone?

Lenke til kommentar
God å spille på og eller?

6751960[/snapback]

 

jeg har tester en god del slike. de er veldig gode å spille på.

selv har jeg en ibanez rg720 (hvis jeg husker riktig) som koster meg 16k for en 7 års tid siden :nei: .

 

når jeg engang kommer til å kjøpe ny gitar, så blir det nok en gibson eller bc-rich ja. herlige gitarer. lette å spille på. strengene ligger perfekt til halsen. spiller ti ganger på bedre på disse gitarene enn den jeg har nå

6752012[/snapback]

driver akkurat å ser på ny gitar selv. Har dessverre ikke råd til Gibson, men tenker på Epiphone. Hvordan er Epiphone å spille på. Har prøvd å spille på en Gibson Les Paul, og der ligger strengene som du sier, perfekt til halsen. Hvordan er Epiphone?

6752053[/snapback]

 

hm. nå må det være 5-6 år siden jeg har testet epiphone, så jeg hukser ikke helt. har kun testet epiphone en gang. men hvis valget hadde vert mellom epiphone og gibson, så hadde jeg valgt gibson uten å nøle. personlig så mener jeg at epiphone har en tendens til å følge fotsporene til gibson.

 

har du testet en god gammel stratocaster? :thumbup: nice sier jeg bare. men det blir mer blues/jazz lyd ut av. og siden vi snakker om gibson osv videre her, så regner jeg med det er rock/metal vi snakker om.

 

forresten: som jeg nevnte tidligere er jeg ikke fornøyd med å spille på ibanez'en min. men fy faen for en god clean lyd det er i den. en plate vi spilte in for 3 år siden, så brukte jeg ikke effekt på clean-lyden. bare koblet til og spilte. herlig varm og myk lyd ut av den. men som sagt; ikke så god å spille på.

Lenke til kommentar

Jeg er meget fornøyd med den. Herlig lyd som passer perfekt til den musikken jeg spiller (Ozzy, Black Sabbath, ACDC o.l.). Dette er faktisk min første gitar, men jeg har spilt en del på min brors Squier Strat og det er som natt og dag.

 

Jeg fikk den også ganske rimelig. Jeg ga vel 7500,- for den ny, med gigbag og en gratis service med. (justering, strengebytte osv.)

Endret av EvoZ
Lenke til kommentar

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

  Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...